Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 527358

Uloga marketinga društvenih mreža


Ban, Matija
Uloga marketinga društvenih mreža, 2011., diplomski rad, diplomski, Fakultet prometnih znanosti, Zagreb


CROSBI ID: 527358 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga marketinga društvenih mreža

Autori
Ban, Matija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Fakultet prometnih znanosti

Mjesto
Zagreb

Datum
05.04

Godina
2011

Stranica
58

Mentor
Jurčević, Marinko

Ključne riječi
Marketing; društvene mreže

Sažetak
Uloga marketinga društvenih mreža

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet prometnih znanosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marinko Jurčević (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ban, Matija
Uloga marketinga društvenih mreža, 2011., diplomski rad, diplomski, Fakultet prometnih znanosti, Zagreb
Ban, M. (2011) 'Uloga marketinga društvenih mreža', diplomski rad, diplomski, Fakultet prometnih znanosti, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ban, Matija}, year = {2011}, pages = {58}, keywords = {Marketing, dru\v{s}tvene mre\v{z}e}, title = {Uloga marketinga dru\v{s}tvenih mre\v{z}a}, keyword = {Marketing, dru\v{s}tvene mre\v{z}e}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ban, Matija}, year = {2011}, pages = {58}, keywords = {Marketing, dru\v{s}tvene mre\v{z}e}, title = {Uloga marketinga dru\v{s}tvenih mre\v{z}a}, keyword = {Marketing, dru\v{s}tvene mre\v{z}e}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font