Pregled bibliografske jedinice broj: 526770
Osobitosti učenja stranog jezika u Montessori pedagogiji
Osobitosti učenja stranog jezika u Montessori pedagogiji, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 526770 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Osobitosti učenja stranog jezika u Montessori pedagogiji
(Foreign language learning in Montessori conception)
Autori
Perišić, Lukrecija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
20.09
Godina
2011
Stranica
39
Mentor
Koludrović, Morana
Ključne riječi
Montessori pedagogija; učenje jezika i stranog jezika; učenje kroz igre; razvoj jezika
(Montessori conception; language and foreign language learning; learning games; language development)
Sažetak
U radu se prikazuje život, rad i djelovanje Marie Montessori, s naglaskom na značenje i ulogu njezine pedagogije, nastale kao reakcija na tradicionalan sustav obrazovanja. Također, u radu se posebno proučava uloga učenja jezika i stranog jezika, kao općenitog pojma s opisom njegove važnosti i razvoja s obzirom na jezična područje i s obzirom na dijete. Uz navedeno, opisuju se načini učenja stranog jezika u suvremenom obrazovanju, kao i u Montessori pedagogiji, s obzirom na sva jezična područja, koja je odnose na područje slušanja, područje govorenja, područje pisanje, te područje čitanja. Kroz navedeni opis o učenju jezika, u ovom radu se posebno naglašava važnost metoda Montessori pedagogije prilikom učenja i poučavanja stranog jezika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija