Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 526766

Kompetencije nastavnika u suvremenom kurikulumskom pristupu


Divić, Anđela
Kompetencije nastavnika u suvremenom kurikulumskom pristupu, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split


CROSBI ID: 526766 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kompetencije nastavnika u suvremenom kurikulumskom pristupu
(Teacher competencies in contemporary curriculum approach)

Autori
Divić, Anđela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Split

Datum
20.09

Godina
2011

Stranica
35

Mentor
Koludrović, Morana

Ključne riječi
tradicionalna škola; rekonceptualizacija; suvremeni kurikulumski pristup kompetencije nastavnika; cjeloživotno obrazovanje
(traditional school; reconceptualization; contemporary curricular approach; teacher’s skills; lifelong education)

Sažetak
U današnjem svijetu, u kojem se promjene događaju velikom brzinom i na svim područjima, škola ima obvezu mijenjati se, nadopunjavati, obogaćivati, odnosno rekonceptualizirati se. Rekonceptualizacija tradicionalne škole je imperativ društva u nastajanju (društva znanja) i jedan je od čimbenika njegova razvoja. Mijenjanjem škole, mijenja se i uloga učenika i nastavnika. Učenik postaje glavnim čimbenikom odgojno-obrazovnog procesa, a nastavnik dobiva ključnu ulogu u osposobljavanju, poticanju i emancipaciji učenika kao nositelja vlastitog razvoja. Promjene u društvu i školi zahtijevale su i novi kurikulumski pristup čija su glavna obilježja usmjerenost na kompetencijski sustav i učenička postignuća. Kompetentnost se očituje kao sposobnost učinkovitog djelovanja u brojnim situacijama, a koje se temelji na stečenom znanju, iako nije ograničeno tim znanjem (Key competencies, 2002, 12). U suvremenom kurikulumskom pristupu nastavnik mora biti kompetentni stručnjak, te mora posjedovati mnoge i različite kompetencije kao što su predmetna, pedagoško-didaktičko-metodička, intrapersonalna i interpersonalna, kao i kompetencija „učiti kako učiti“. U suvremenoj nastavi od izuzetne važnosti je i nastavnikovo partnerstvo s roditeljima, kao i cjeloživotno obrazovanje i usavršavanje nastavnika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Morana Koludrović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Divić, Anđela
Kompetencije nastavnika u suvremenom kurikulumskom pristupu, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
Divić, A. (2011) 'Kompetencije nastavnika u suvremenom kurikulumskom pristupu', diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Divi\'{c}, An\djela}, year = {2011}, pages = {35}, keywords = {tradicionalna \v{s}kola, rekonceptualizacija, suvremeni kurikulumski pristup kompetencije nastavnika, cjelo\v{z}ivotno obrazovanje}, title = {Kompetencije nastavnika u suvremenom kurikulumskom pristupu}, keyword = {tradicionalna \v{s}kola, rekonceptualizacija, suvremeni kurikulumski pristup kompetencije nastavnika, cjelo\v{z}ivotno obrazovanje}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Divi\'{c}, An\djela}, year = {2011}, pages = {35}, keywords = {traditional school, reconceptualization, contemporary curricular approach, teacher’s skills, lifelong education}, title = {Teacher competencies in contemporary curriculum approach}, keyword = {traditional school, reconceptualization, contemporary curricular approach, teacher’s skills, lifelong education}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font