Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 526522

Uloga robne marke unutar koncepcijskih modela primjene marketinga u tekstilnoj i odjevnoj industriji


Novak, Ivan; Grilec, Alica
Uloga robne marke unutar koncepcijskih modela primjene marketinga u tekstilnoj i odjevnoj industriji // Zbornik radova 2. znanstveno-stručnog savjetovanja Tekstilna znanost i gospodarstvo / Ujević, Darko ; Penava, Željko (ur.).
Zagreb, 2009. str. 237-244 (poster, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 526522 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga robne marke unutar koncepcijskih modela primjene marketinga u tekstilnoj i odjevnoj industriji
(The role of Trade Marks in Conceptual Trends of Marketing Apply in Textile and Clothes Industry)

Autori
Novak, Ivan ; Grilec, Alica

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik radova 2. znanstveno-stručnog savjetovanja Tekstilna znanost i gospodarstvo / Ujević, Darko ; Penava, Željko - Zagreb, 2009, 237-244

ISBN
978-953-7105-27-3

Skup
2. međunarodno znanstveno-stručno savjetovanje Tekstilna znanost i gospodarstvo

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 23.01.2009

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Marketing tekstilne i odjevne industrije; koncepcija; trendovi; modeli; percepcije. primjena
(Marketing in clothes and textile industry; conception; trends; models; perception; apply)

Sažetak
Koncepcija marketinga djeluje kao koordiniran marketinški napor koji mijenja fokus percepcije kako proizvođača, tako i potrošača. Koncepcija marketinga upućuje tvrtke da se ključ uspjeha nalazi u određivanju ciljnih tržišta, njihovih potreba i želja, te što potpunijem zadovoljenju njihovih potreba, a što se manifestira kroz primjenu nekog od mogućih modela koncepcijske primjene marketinga. U tu svrhu autori su analizom tržišnog poslovanja pojedinih tvrtki iz grane tekstilne i odjevne industrije došli do nekih od mogućih modela i trendova primjene koncepcija marketinga u tekstilnoj i odjevnoj industriji. Jedan od tih detektiranih modela je i koncepcija razvoja transfera robnih marki, putem koje je naglašena uloga ključnih karakteristika robnih marki unutar spomenutog modela.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Alica Grilec Kaurić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Novak, Ivan; Grilec, Alica
Uloga robne marke unutar koncepcijskih modela primjene marketinga u tekstilnoj i odjevnoj industriji // Zbornik radova 2. znanstveno-stručnog savjetovanja Tekstilna znanost i gospodarstvo / Ujević, Darko ; Penava, Željko (ur.).
Zagreb, 2009. str. 237-244 (poster, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Novak, I. & Grilec, A. (2009) Uloga robne marke unutar koncepcijskih modela primjene marketinga u tekstilnoj i odjevnoj industriji. U: Ujević, D. & Penava, Ž. (ur.)Zbornik radova 2. znanstveno-stručnog savjetovanja Tekstilna znanost i gospodarstvo.
@article{article, author = {Novak, Ivan and Grilec, Alica}, year = {2009}, pages = {237-244}, keywords = {Marketing tekstilne i odjevne industrije, koncepcija, trendovi, modeli, percepcije. primjena}, isbn = {978-953-7105-27-3}, title = {Uloga robne marke unutar koncepcijskih modela primjene marketinga u tekstilnoj i odjevnoj industriji}, keyword = {Marketing tekstilne i odjevne industrije, koncepcija, trendovi, modeli, percepcije. primjena}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Novak, Ivan and Grilec, Alica}, year = {2009}, pages = {237-244}, keywords = {Marketing in clothes and textile industry, conception, trends, models, perception, apply}, isbn = {978-953-7105-27-3}, title = {The role of Trade Marks in Conceptual Trends of Marketing Apply in Textile and Clothes Industry}, keyword = {Marketing in clothes and textile industry, conception, trends, models, perception, apply}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font