Pregled bibliografske jedinice broj: 526522
Uloga robne marke unutar koncepcijskih modela primjene marketinga u tekstilnoj i odjevnoj industriji
Uloga robne marke unutar koncepcijskih modela primjene marketinga u tekstilnoj i odjevnoj industriji // Zbornik radova 2. znanstveno-stručnog savjetovanja Tekstilna znanost i gospodarstvo / Ujević, Darko ; Penava, Željko (ur.).
Zagreb, 2009. str. 237-244 (poster, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 526522 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga robne marke unutar koncepcijskih modela primjene marketinga u tekstilnoj i odjevnoj industriji
(The role of Trade Marks in Conceptual Trends of Marketing Apply in Textile and Clothes Industry)
Autori
Novak, Ivan ; Grilec, Alica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova 2. znanstveno-stručnog savjetovanja Tekstilna znanost i gospodarstvo
/ Ujević, Darko ; Penava, Željko - Zagreb, 2009, 237-244
ISBN
978-953-7105-27-3
Skup
2. međunarodno znanstveno-stručno savjetovanje Tekstilna znanost i gospodarstvo
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 23.01.2009
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Marketing tekstilne i odjevne industrije; koncepcija; trendovi; modeli; percepcije. primjena
(Marketing in clothes and textile industry; conception; trends; models; perception; apply)
Sažetak
Koncepcija marketinga djeluje kao koordiniran marketinški napor koji mijenja fokus percepcije kako proizvođača, tako i potrošača. Koncepcija marketinga upućuje tvrtke da se ključ uspjeha nalazi u određivanju ciljnih tržišta, njihovih potreba i želja, te što potpunijem zadovoljenju njihovih potreba, a što se manifestira kroz primjenu nekog od mogućih modela koncepcijske primjene marketinga. U tu svrhu autori su analizom tržišnog poslovanja pojedinih tvrtki iz grane tekstilne i odjevne industrije došli do nekih od mogućih modela i trendova primjene koncepcija marketinga u tekstilnoj i odjevnoj industriji. Jedan od tih detektiranih modela je i koncepcija razvoja transfera robnih marki, putem koje je naglašena uloga ključnih karakteristika robnih marki unutar spomenutog modela.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb
Profili:
Alica Grilec Kaurić
(autor)