Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 526221

Odnos školskog postignuća, samopoštovanja i obiteljskih interakcija


Žižić, Maja
Odnos školskog postignuća, samopoštovanja i obiteljskih interakcija, 2011., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split


CROSBI ID: 526221 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Odnos školskog postignuća, samopoštovanja i obiteljskih interakcija
(The relationship between school achievement, self-esteem and family interaction)

Autori
Žižić, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Split

Datum
15.09

Godina
2011

Stranica
26

Mentor
Reić-Ercegovac, Ina

Ključne riječi
školski uspjeh; samopoštovanje; samopouzdanje; obiteljska struktura
(school success; self-esteem; family structure)

Sažetak
Cilj ovog istraživanja bio je ispitati odnos školskog postignuća, samopoštovanja i kvalitete obiteljske interakcije učenika sedmih i osmih razreda osnovnih škola. U istraživanju je sudjelovalo 127 učenika Osnovne škole don Lovre Katića u Solinu, a primijenjeni su upitnici općih podataka o spolu, uspjehu u matematici i hrvatskom jeziku te općem uspjehu u prvom polugodištu tekuće školske godine, strukturi te broju djece u obitelji, SLC upitnik samopoštovanja i samopouzdanja i KOBI upitnik kvalitete obiteljskih odnosa. Rezultati su pokazali da je samopoštovanje nužan čimbenik za postizanje boljeg školskog postignuća, posebno postignuća iz matematike. Bolja atmosfera i zadovoljstvo te interakcija u obitelji doprinosi većem samopoštovanju i samopouzdanju kod oba spola.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Ina Reić-Ercegovac (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Žižić, Maja
Odnos školskog postignuća, samopoštovanja i obiteljskih interakcija, 2011., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
Žižić, M. (2011) 'Odnos školskog postignuća, samopoštovanja i obiteljskih interakcija', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{Z}i\v{z}i\'{c}, Maja}, year = {2011}, pages = {26}, keywords = {\v{s}kolski uspjeh, samopo\v{s}tovanje, samopouzdanje, obiteljska struktura}, title = {Odnos \v{s}kolskog postignu\'{c}a, samopo\v{s}tovanja i obiteljskih interakcija}, keyword = {\v{s}kolski uspjeh, samopo\v{s}tovanje, samopouzdanje, obiteljska struktura}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{Z}i\v{z}i\'{c}, Maja}, year = {2011}, pages = {26}, keywords = {school success, self-esteem, family structure}, title = {The relationship between school achievement, self-esteem and family interaction}, keyword = {school success, self-esteem, family structure}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font