Pregled bibliografske jedinice broj: 526221
Odnos školskog postignuća, samopoštovanja i obiteljskih interakcija
Odnos školskog postignuća, samopoštovanja i obiteljskih interakcija, 2011., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 526221 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odnos školskog postignuća, samopoštovanja i obiteljskih interakcija
(The relationship between school achievement, self-esteem and family interaction)
Autori
Žižić, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
15.09
Godina
2011
Stranica
26
Mentor
Reić-Ercegovac, Ina
Ključne riječi
školski uspjeh; samopoštovanje; samopouzdanje; obiteljska struktura
(school success; self-esteem; family structure)
Sažetak
Cilj ovog istraživanja bio je ispitati odnos školskog postignuća, samopoštovanja i kvalitete obiteljske interakcije učenika sedmih i osmih razreda osnovnih škola. U istraživanju je sudjelovalo 127 učenika Osnovne škole don Lovre Katića u Solinu, a primijenjeni su upitnici općih podataka o spolu, uspjehu u matematici i hrvatskom jeziku te općem uspjehu u prvom polugodištu tekuće školske godine, strukturi te broju djece u obitelji, SLC upitnik samopoštovanja i samopouzdanja i KOBI upitnik kvalitete obiteljskih odnosa. Rezultati su pokazali da je samopoštovanje nužan čimbenik za postizanje boljeg školskog postignuća, posebno postignuća iz matematike. Bolja atmosfera i zadovoljstvo te interakcija u obitelji doprinosi većem samopoštovanju i samopouzdanju kod oba spola.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija