Pregled bibliografske jedinice broj: 524391
Analiza kurikuluma s obzirom na zastupljenost sadržaja iz informacijsko-komunikacijske tehnologije
Analiza kurikuluma s obzirom na zastupljenost sadržaja iz informacijsko-komunikacijske tehnologije // Znanstveni skup: Europska iskustva i nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj
Zagreb, Hrvatska, 2006. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 524391 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza kurikuluma s obzirom na zastupljenost sadržaja iz informacijsko-komunikacijske tehnologije
(Curriculum analysis with regard to the representation of the information and communication technology related content)
Autori
Batarelo, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Skup
Znanstveni skup: Europska iskustva i nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 01.12.2006
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
informacijsko-komunikacijska tehnologija; analiza kurikuluma
(ICT; curriculum analysis)
Sažetak
Autorica je analizirala područje informacijsko- komunikacijske tehnologije koje se u nacionalnim kurikulumima predaje ili u okviru drugih predmeta ili kao zaseban predmet (tehnička kultura, obrtništvo, umjetnost, informatika, tehnologija) te u okviru različitih međupredmetnih područja i tema. U Hrvatskom nacionalnom obrazovnom standardu za osnovnu školu posebno mjesto je dano definiranju i određivanju nastavnih sadržaja iz područja informacijsko-komunikacijske tehnologije, pri čemu je primijenjen međupredmetni pristup, te su navedena znanja i vještine koje učenici moraju usvojiti tijekom cjelokupnog školovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija