Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 524218

Pristupi u istraživanju odgojnih vrijednosti


Miliša, Zlatko
Pristupi u istraživanju odgojnih vrijednosti // Školski vjesnik, I. (1995), 43-49 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 524218 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pristupi u istraživanju odgojnih vrijednosti
(Approaches to the study of educational value)

Autori
Miliša, Zlatko

Izvornik
Školski vjesnik (0037-654X) I. (1995); 43-49

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
deduktivno-teorijski i induktivno-empirijski pristupi; vrijednosti
(theoretical-deductive and inductive-empirical approach; values)

Sažetak
Dileme u analizama odgojnih vrijednosti proizlaze iz dvaju različitih pristupa u istraživanjima, Rasvjetljavanje dvaju pristupa- iduktivno-empirijski i deduktivno-teorijski- i to s aspekta filozofijskog, socilogojskog, antropologijskig i psihologijskog pristupa- je od prvorazrednog značenja za pedagogijsku aksiologiju. Ukratko, razlike u analizama mopgu se promatrati s deduktivno-teorijskim i induktivno-empirijskim pristupima u istraživanjima odgojno poželjnih vrijednosti.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Zlatko Miliša (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Miliša, Zlatko
Pristupi u istraživanju odgojnih vrijednosti // Školski vjesnik, I. (1995), 43-49 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Miliša, Z. (1995) Pristupi u istraživanju odgojnih vrijednosti. Školski vjesnik, I., 43-49.
@article{article, author = {Mili\v{s}a, Zlatko}, year = {1995}, pages = {43-49}, keywords = {deduktivno-teorijski i induktivno-empirijski pristupi, vrijednosti}, journal = {\v{S}kolski vjesnik}, volume = {I.}, issn = {0037-654X}, title = {Pristupi u istra\v{z}ivanju odgojnih vrijednosti}, keyword = {deduktivno-teorijski i induktivno-empirijski pristupi, vrijednosti} }
@article{article, author = {Mili\v{s}a, Zlatko}, year = {1995}, pages = {43-49}, keywords = {theoretical-deductive and inductive-empirical approach, values}, journal = {\v{S}kolski vjesnik}, volume = {I.}, issn = {0037-654X}, title = {Approaches to the study of educational value}, keyword = {theoretical-deductive and inductive-empirical approach, values} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font