Pregled bibliografske jedinice broj: 524218
Pristupi u istraživanju odgojnih vrijednosti
Pristupi u istraživanju odgojnih vrijednosti // Školski vjesnik, I. (1995), 43-49 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 524218 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pristupi u istraživanju odgojnih vrijednosti
(Approaches to the study of educational value)
Autori
Miliša, Zlatko
Izvornik
Školski vjesnik (0037-654X) I.
(1995);
43-49
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
deduktivno-teorijski i induktivno-empirijski pristupi; vrijednosti
(theoretical-deductive and inductive-empirical approach; values)
Sažetak
Dileme u analizama odgojnih vrijednosti proizlaze iz dvaju različitih pristupa u istraživanjima, Rasvjetljavanje dvaju pristupa- iduktivno-empirijski i deduktivno-teorijski- i to s aspekta filozofijskog, socilogojskog, antropologijskig i psihologijskog pristupa- je od prvorazrednog značenja za pedagogijsku aksiologiju. Ukratko, razlike u analizama mopgu se promatrati s deduktivno-teorijskim i induktivno-empirijskim pristupima u istraživanjima odgojno poželjnih vrijednosti.
Izvorni jezik
Hrvatski