Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 524026

Stručni i metodološki konzultant specijalizirane nezavisne agencije za pracenje, analizu i istraživanje medijskog sadržaja.


Plenković, Mario MediaNet & Presscut (Nezavisne medijska i tržišna istraživanja), Zagreb, Hrvatska.
Stručni i metodološki konzultant specijalizirane nezavisne agencije za pracenje, analizu i istraživanje medijskog sadržaja., 2011. (ostalo).


CROSBI ID: 524026 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stručni i metodološki konzultant specijalizirane nezavisne agencije za pracenje, analizu i istraživanje medijskog sadržaja.

Autori
Plenković, Mario MediaNet & Presscut (Nezavisne medijska i tržišna istraživanja), Zagreb, Hrvatska.

Izvornik
Znanstveno usmjeravanje i metodološko komponentna koncepcija istraživanja medijskog sadržaja tiskanih i elektroničkih medija.

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo

Godina
2011

Ključne riječi
Komunikologija; mediji; medijska istraživanja; analize medijskih sadržaja
(communication science; media; media research; analysis of media content)

Sažetak
Znanstveno i stručno sudjelovanje u mjerenju, evaluaciji i medijskim istražvanjima učinka medijske komunikacije, u dnevnim, tjednim i mjesečnim obradama medijskih objava i oglasa u tiskovnim i elektroničkim medijima. On-linme analitika medijske statistike, evaluacija te interpretacija dobivenih medijskih rezultata.

Izvorni jezik
Hrvatski, engleski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
128-0000000-3620 - Hrvatska medijska komunikacija u konvergentnom okruženju (Plenković, Mario, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Plenković, Mario MediaNet & Presscut (Nezavisne medijska i tržišna istraživanja), Zagreb, Hrvatska.
Stručni i metodološki konzultant specijalizirane nezavisne agencije za pracenje, analizu i istraživanje medijskog sadržaja., 2011. (ostalo).
Plenković, Mario MediaNet & Presscut (Nezavisne medijska i tržišna istraživanja), Zagreb, Hrvatska. (2011) Stručni i metodološki konzultant specijalizirane nezavisne agencije za pracenje, analizu i istraživanje medijskog sadržaja.. Znanstveno usmjeravanje i metodološko komponentna koncepcija istraživanja medijskog sadržaja tiskanih i elektroničkih medija.. Ostalo.
@unknown{unknown, year = {2011}, keywords = {Komunikologija, mediji, medijska istra\v{z}ivanja, analize medijskih sadr\v{z}aja}, title = {Stru\v{c}ni i metodolo\v{s}ki konzultant specijalizirane nezavisne agencije za pracenje, analizu i istra\v{z}ivanje medijskog sadr\v{z}aja.}, keyword = {Komunikologija, mediji, medijska istra\v{z}ivanja, analize medijskih sadr\v{z}aja} }
@unknown{unknown, year = {2011}, keywords = {communication science, media, media research, analysis of media content}, title = {Stru\v{c}ni i metodolo\v{s}ki konzultant specijalizirane nezavisne agencije za pracenje, analizu i istra\v{z}ivanje medijskog sadr\v{z}aja.}, keyword = {communication science, media, media research, analysis of media content} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font