Pregled bibliografske jedinice broj: 522343
Fotostrip u integriranoj i projektnoj nastavi hrvatskog jezika, francuskog jezika i informatike u srednjoj školi
Fotostrip u integriranoj i projektnoj nastavi hrvatskog jezika, francuskog jezika i informatike u srednjoj školi // Bjelovarski učitelj, 15 (2010), 1-2; 38-45 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 522343 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Fotostrip u integriranoj i projektnoj nastavi hrvatskog jezika, francuskog jezika i informatike u srednjoj školi
(A photo-comic in integral and project teaching of Croatian language, French language and Computer science in Secondary School)
Autori
Bjelanović Dijanić, Željka ; Tkalec Marija
Izvornik
Bjelovarski učitelj (1330-0954) 15
(2010), 1-2;
38-45
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
foto-strip; integrirana nastava; konstruktivizam; projektna nastava; projekt; timski rad
(photo-comic; integrated teaching; constructivism; project teaching; project; team work)
Sažetak
Oslanjajući se na teoriju konstruktivizma i konstruktivistički učinkovito poučavanje u modelu integrirane nastave triju nastavnih predmeta učenici 2. razreda opće gimnazije iz Srednje škole Čazma uz stručno vođenje svojih profesorica radili su na projektu čiji je rezultat foto-strip. U ovom radu detaljno su opisane i fotografijama popraćene etape rada na projektu, a u prilogu je prikazano planiranje nastave za svaki predmet zasebno te isječak iz foto-stripa. Kao zaključak se navode neke od prednosti integrirane i projektne nastave u odnosu na tradicionalnu nastavu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA