Pregled bibliografske jedinice broj: 522057
Odnos nastavnika prema romanu i školskoj interpretaciji romana
Odnos nastavnika prema romanu i školskoj interpretaciji romana // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 3-4 (1981), 116-126 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 522057 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odnos nastavnika prema romanu i školskoj interpretaciji romana
(Teacher's relation to the novel and school interpretation of the novel)
Autori
Pandžić, Vlado
Izvornik
Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) 3-4
(1981);
116-126
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
roman; nastavnici; školska interpretacija romana
(novel; teachers; school interpretation of the novel)
Sažetak
U radu su predstavljeni rezultati istraživanja suvremene nastave romana s osobitim obzirom na nastavnikovu (učiteljevu, profesorovu) ulogu u školskoj recepciji romana. Analitičko-sintetičku metodologiju autor dopunjuje empirijskim istraživanjem. Kvantitativnim i kvalitativnim raščlambama rezultata i inventivnom interpretacijom došao je do novih spoznaja koje vrlo značajno obogaćuju hrvatsku metodičku teoriju romana.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija