Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 520734

Koliko studenti koriste kartične proizvode i kako doživljavaju marketinšku komunikaciju izdavatelja kartica


Ozretić Došen, Đurđana; Vajda, Bernarda
Koliko studenti koriste kartične proizvode i kako doživljavaju marketinšku komunikaciju izdavatelja kartica // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 23 (2011), 1; 73-87 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 520734 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Koliko studenti koriste kartične proizvode i kako doživljavaju marketinšku komunikaciju izdavatelja kartica
(Card Product use and Perception of Marketing Communication by Card Issuers among Students)

Autori
Ozretić Došen, Đurđana ; Vajda, Bernarda

Izvornik
Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu (0353-4790) 23 (2011), 1; 73-87

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
kartični proizvodi; studentska populacija; marketinška komunikacija
(card products; student population; marketing communication)

Sažetak
Za marketinške stručnjake u kartičnom poslovanju studentska populacija predstavlja vrlo zanimljiv i važan tržišni segment. Usluge i proizvodi koje izdavatelji kartica nude studentima kreiraju se radi privlačenja korisnika koji će steći navike dugoročnog, lojalnog korištenja odabrane marke kartice, tj. i nakon završetka akademskog obrazovanja. U radu je opisano provedeno izviĎajno istraživanje o kartičnim proizvodima namijenjenim studentskoj populaciji u Republici Hrvatskoj. Istraživano je koliko su studenti upoznati s kartičnim proizvodima kao i navike pri njihovu korištenju. Isto tako, istražene su percepcije, mišljenja i stavovi studenata o kartičnim proizvodima i o privlačnosti marketinške komunikacije usmjerene ovom specifičnom tržišnom segmentu. Rezultati su pokazali da većina studenata uglavnom posjeduje debitne kartice banaka u kojima imaju tekuće račune. Oni aktivno koriste kartice, najviše radi podizanja gotovine na bankomatima, najmanje za kupovinu putem interneta. Korištenje kartica ocjenjuju kao jednostavno, a korisnici kartica poznaju pogodnosti koje im se nude. No prisjećanje studenata na oglase za kartične proizvode upućuje na zaključak da izdavatelji kartica ne komuniciraju sa studentima na način koji je njima zanimljiv.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Đurđana Ozretić Došen (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Ozretić Došen, Đurđana; Vajda, Bernarda
Koliko studenti koriste kartične proizvode i kako doživljavaju marketinšku komunikaciju izdavatelja kartica // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 23 (2011), 1; 73-87 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
Ozretić Došen, Đ. & Vajda, B. (2011) Koliko studenti koriste kartične proizvode i kako doživljavaju marketinšku komunikaciju izdavatelja kartica. Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 23 (1), 73-87.
@article{article, author = {Ozreti\'{c} Do\v{s}en, \DJur\djana and Vajda, Bernarda}, year = {2011}, pages = {73-87}, keywords = {karti\v{c}ni proizvodi, studentska populacija, marketin\v{s}ka komunikacija}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te : \v{c}asopis za tr\v{z}i\v{s}nu teoriju i praksu}, volume = {23}, number = {1}, issn = {0353-4790}, title = {Koliko studenti koriste karti\v{c}ne proizvode i kako do\v{z}ivljavaju marketin\v{s}ku komunikaciju izdavatelja kartica}, keyword = {karti\v{c}ni proizvodi, studentska populacija, marketin\v{s}ka komunikacija} }
@article{article, author = {Ozreti\'{c} Do\v{s}en, \DJur\djana and Vajda, Bernarda}, year = {2011}, pages = {73-87}, keywords = {card products, student population, marketing communication}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te : \v{c}asopis za tr\v{z}i\v{s}nu teoriju i praksu}, volume = {23}, number = {1}, issn = {0353-4790}, title = {Card Product use and Perception of Marketing Communication by Card Issuers among Students}, keyword = {card products, student population, marketing communication} }

Časopis indeksira:


  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • ABI/INFORM
  • Central and East European Online Library - CEEOL
  • EBSCO Publishing
  • Scopus





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font