Pregled bibliografske jedinice broj: 520577
Vrste i tehnike 3d teksturiranja
Vrste i tehnike 3d teksturiranja // Tehnički glasnik, 5 (2011), 30-34 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 520577 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vrste i tehnike 3d teksturiranja
(Types and techniques of 3D texturing)
Autori
Bernik, Andrija ; Kelnarić, Danijela
Izvornik
Tehnički glasnik (1846-6168) 5
(2011);
30-34
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
3D model ; materijal ; teksturna mapa ; teksturiranje ; UV točke
(3D model ; material ; texture maps ; texturing ; UV's)
Sažetak
Teksturiranje 3D modela je proces sa kojim se oživljava model, daje mu se boja i svojstvo. Teksturiranje modela se može raditi na više načina prema potrebi i mogućnostima. Za kvalitetno teksturiranje poželjno je korištenje dodatnih programa za obradu fotografija kako bi model dobio karakteristike koje su potrebne u skladu sa namjenom modela. Teksturne mape omogućavaju da se 3D modeli na sceni učine stvarnijima, realnijima, posebnima i zanimljivima. Veliku ulugu u postavljanju i prilagođavanju teksture na model imaju i UV točke bez kojih bi bilo teško zamisliti proces teksturiranja. Za većinu karakteristika modela odgovorni su postavljeni materijali na modelu. Boja, transparencija, refleksija su neki primjeri atributa koji mogu biti promjenjivi sa različitim materijalima koji služe kao podloga teksturnoj mapi. Članak je namijenjen proširivanju znanja u području računalne grafike, domena teksturiranje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)