Pregled bibliografske jedinice broj: 520536
Demokratsko školsko ozračje u nižim razredima osnovne škole
Demokratsko školsko ozračje u nižim razredima osnovne škole, 2011., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek
CROSBI ID: 520536 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Demokratsko školsko ozračje u nižim razredima osnovne škole
(Democratic school climate in the lower grades of elementary school)
Autori
Miloš, Vlatka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
04.07
Godina
2011
Stranica
40
Mentor
Peko, Anđelka
Neposredni voditelj
Sablić, Marija
Ključne riječi
integrirano poučavanje; demokratsko društvo; demokratski odgoj; tradicionalni odnosi; društveni odnosi
(integrated learning; democratic society; democratic education; traditional relations; social relations)
Sažetak
Učinkovitost integriranog pred tradicionalnim poučavanjem proizlazi iz iskustva učitelja da djecu uče o događaju iz svog života i okoline onda kada ga promatraju s različitih aspekata. Njihovo učenje je bolje kada ima veze s njihovim svakodnevnim životom i okolinom. Danas se puno govori o demokratskom društvu, o važnosti demokratskih odnosa i demokratskom odgoju. O razvijenosti demokracije u društvu ovisi kvaliteta života svakoga pojedinca i cijele društvene zajednice. Govorimo o demokratskim, tolerantnim, svestranim i slobodnim odnosima i aktivnostima kojima zaboravljamo tradicionalne, patrijahalne odnose kojima se guši kreativnost, stvaralaštvo, radoznalost i motivacija učenika i sije sjeme autoritarnog, nedemokratskog i netolerantnog ponašanja. Demokracija je ideal društvenih odnosa koje obilježavaju: sloboda, jednakost, prava, poštivanje različitosti i aktivno sudjelovanje u donošenju odluka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek