Pregled bibliografske jedinice broj: 520458
Povezanost primanja i slanja prijetećeg, uvredljivog ili ponižavajućeg sadržaja mobilnim telefonom u cyberbullyingu
Povezanost primanja i slanja prijetećeg, uvredljivog ili ponižavajućeg sadržaja mobilnim telefonom u cyberbullyingu // Unapređenje kvalitete života djece i mladih / Vantić-Tanjić, Medina (ur.).
Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Univerziteta u Tuzli, 2011. str. 283-292 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 520458 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Povezanost primanja i slanja prijetećeg, uvredljivog ili ponižavajućeg sadržaja mobilnim telefonom u cyberbullyingu
(Correlation between receiving and sending threatening, humiliating or offensive content using a mobile phone in cyberbullying)
Autori
Topolovčan, Tomislav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Unapređenje kvalitete života djece i mladih
/ Vantić-Tanjić, Medina - Tuzla : Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Univerziteta u Tuzli, 2011, 283-292
Skup
Unapređenje kvalitete života djece i mladih
Mjesto i datum
Tuzla, Bosna i Hercegovina, 11.06.2011. - 12.06.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
cyberbullying; mobilni telefon; primanje i slanje ponižavajućeg sadržaja
(cyberbullying; mobile phone; receiving and sending humiliating content)
Sažetak
Cilj istraživanja bio je utvrditi postoji li međusobna povezanost između primanja i slanja prijetećeg, ponižavajućeg ili uvredljivog sadržaja mobilnim telefonom (cyberbullying). Podaci su prikupljeni anketnim upitnikom na prigodnom uzorku (N = 50) studenata druge studijske godine učiteljskog studija na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, odsjeka u Čakovcu u akademskoj godini 2010/2011. Pokazalo se da je 52% ispitanika primilo takav sadržaj, a 48% ispitanika nije primilo navedeni sadržaj, dok je s druge strane, 16% ispitanika slalo takve sadržaje, a njih 84% nije slalo takav sadržaj. Nadalje, pokazalo se postoji statistički značajna razlika (p < 0, 05) među ispitanicima u slanju navedenih sadržaja mobilnim telefonom s obzirom na primanje istih. Također, pokazala se srednja pozitivna povezanost (ρ = 0, 419 ; p = 0, 002) slanja i primanja navedenih sadržaja. Time se pokazalo da je znatno veći broj ispitanika koji je primao navedene sadržaje ujedno i slao iste, odnosno 30, 8% primatelja navedenog sadržaja su ujedno i pošiljatelji istih sadržaja, odnosno primanje prijetećeg, uvredljivog ili ponižavajućeg sadržaja objašnjava 17, 5% varijance slanja istih sadržaja mobilnim telefonom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2271694-1697 - Nove obrazovne tehnologije i cjeloživotno obrazovanje (Matijević, Milan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb
Profili:
Tomislav Topolovčan
(autor)