Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 520371

Nastava početnoga čitanja i pisanja i dijete s posebnim potrebama


Štoos, Đurđica
Nastava početnoga čitanja i pisanja i dijete s posebnim potrebama, 2011., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijeku


CROSBI ID: 520371 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Nastava početnoga čitanja i pisanja i dijete s posebnim potrebama
(Teaching initial reading and writing and a child with special needs)

Autori
Štoos, Đurđica

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Osijeku

Datum
14.07

Godina
2011

Stranica
71

Mentor
Vodopija, Irena

Ključne riječi
Hrvatski jezik; početno čitanje i pisanje; slijepa učenica; brajlica
(Croatian language; the initial reading and writing; a blind student;)

Sažetak
Početno je čitanje i pisanje posebno područje nastave hrvatskoga jezika koje se ne može do kraja uključiti ni u jedno drugo područje toga predmeta - jezik (slovnicu), književnost, izražavanje ili medijsku kulturu. Njegova je posebnost što se u njemu stječu znanje, sposobnosti i vještine koje su pretpostavka za kasnije funkcionalno i kreativno bavljenje jezikom i književnošću radi stjecanja jezične, izražajno -komunikacijske, književne i medijske pismenosti. Brailleovo se pismo (brajlica) u redovnoj školi koristi tamo gdje postoji slijepi učenik. Nakon što učenik svlada osnove brajlice na seminaru, ulazi u razred gdje zajedno sa svojim učenikom dalje proširuje i usavršava svoje znanja. Diplomski rad sastoji se od teorijskog dijela u kojem će biti opisane teorijske postavke rada s djecom s posebnim potrebama u institucionalnom učenju i poučavanju kakvo je škola i od praktičnog djela u kojem će se opisati učiteljev rad sa slijepom učenicom u nastavi početnog čitanja i pisanja. Održana su tri nastavna sata u Osnovnoj školi "Mladost" u Osijeku u školskoj godini 2010./11.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Irena Vodopija (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Štoos, Đurđica
Nastava početnoga čitanja i pisanja i dijete s posebnim potrebama, 2011., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijeku
Štoos, Đ. (2011) 'Nastava početnoga čitanja i pisanja i dijete s posebnim potrebama', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijeku.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}toos, \DJur\djica}, year = {2011}, pages = {71}, keywords = {Hrvatski jezik, po\v{c}etno \v{c}itanje i pisanje, slijepa u\v{c}enica, brajlica}, title = {Nastava po\v{c}etnoga \v{c}itanja i pisanja i dijete s posebnim potrebama}, keyword = {Hrvatski jezik, po\v{c}etno \v{c}itanje i pisanje, slijepa u\v{c}enica, brajlica}, publisherplace = {Osijeku} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}toos, \DJur\djica}, year = {2011}, pages = {71}, keywords = {Croatian language, the initial reading and writing, a blind student, }, title = {Teaching initial reading and writing and a child with special needs}, keyword = {Croatian language, the initial reading and writing, a blind student, }, publisherplace = {Osijeku} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font