Pregled bibliografske jedinice broj: 519807
Razredno ozračje-preduvjet uvažavanja različitosti među učenicima
Razredno ozračje-preduvjet uvažavanja različitosti među učenicima, 2011., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek
CROSBI ID: 519807 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razredno ozračje-preduvjet uvažavanja različitosti među učenicima
(Classroom environment - a prerequisite for respect for diversity among students)
Autori
Gelemanović, Monika
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
11.06
Godina
2011
Stranica
44
Mentor
Peko, Anđelka
Neposredni voditelj
Sablić, Marija
Ključne riječi
ozračje; učitelj; razred; različitosti
(atmosphere; teacher; class; diversity)
Sažetak
Razredno ozračje predstavlja povezanost svih čimbenika koji omogućuju ostvarivanje odgojno-obrazovnih ciljeva u učionici i školi. U pozitivnom ozračju učenici se tretiraju kao kompetentne osobe koje su sposobne učiti i oni razumiju vrijednost učenja. Učitelj treba prihvatiti učenike onakvima kakvi jesu, stvarati normu da je svaki učenik vrijedan i da su svi tu da uče. Razredno ozračje utječe na uvažavanje različitosti poštivanjem svakog učenika, vjerovanjem u mogućnost uspjeha svakog učenika, poštenjem i priznanjem vlastite pogrješke, pozornim slušanjem svakoga učenika i poštivanjem povjerenja i diskriminacije, dosljednosti i pravednosti, održavanjem visokih očekivanja za svakog učenika, poštivanjem svačijeg truda, poticanjem različitosti, a ne konformizma, stvaranje poticajnog okruženja za učenje, podržavanjem šale i radosti u razredu. Učiteljeva je dužnost da za svu djecu stvori intelektualno poticajno i emocionalno podupiruće okruženje. Učitelj stvara razrednu atmosferu. Svojim pitanjima, komentarima, organizacijom razreda i izborom iz nastavnog programa on postaje uzor i primjer.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek