Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 519797

Umjetnički odgoj: usporedba Waldorfske i tradicionalne škole


Lučić, Ana
Umjetnički odgoj: usporedba Waldorfske i tradicionalne škole, 2011., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek


CROSBI ID: 519797 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Umjetnički odgoj: usporedba Waldorfske i tradicionalne škole
(Art Education: Comparison of Waldorf and Traditional Schools)

Autori
Lučić, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Osijek

Datum
10.06

Godina
2011

Stranica
80

Mentor
Peko, Anđelka

Neposredni voditelj
Sablić, Marija

Ključne riječi
Alternativne škole; Waldorfska škola; tradicionalna škola
(alternative schools; waldorf schools; traditional schools)

Sažetak
Cilj rada je usporedba nastave umjetničkog odgoja u Waldorfskoj školi u Zagrebu i nastave umjetničkog odgoja u tradicionalnoj školi, u Osnovnoj školi u Sikirevcima. Svaki predmet i svaka tema se u waldorfskoj školi obrađuje na umjetnički način. Tijekom 8 godina školovanja svi su učenici obuhvaćeni umjetničkim aktivnostima: slikanje, crtanje, glazba, plastično oblikovanje, dramsko izražavanje i euritmija. Crtanje i slikanje (pastele i tehnika akvarel prožimaju svakodnevno glavnu nastavu. Osim pjevanja, učenici uvježbavaju sviranje najmanje jednog instrumenta. Učenici od 1. do 8. razreda tradicionalne osnovne škole u Republici Hrvatskoj imaju tjedno jedan sat likovne kulture i jedan sat glazbene kulture. To su dva umjetnička predmeta s kojima se učenici susreću za vrijeme cijeloga svojega školovanja. Većina učenika ne svira niti jedan instrument, a od likovnih tehnika koriste: crtačke, slikarske, grafičke i kiparske. Euritnija, ručni rad i zanati su ono po čemu se dvije navedene škole u potpunosti razlikuju. Tradicionalne škole ne poznaju ove predmete. Umjetnički odgoj osposobljava učenike da se izraze, da kritički vrednuju svijet oko sebe i aktivno sudjeluju u različitim vidovima ljudskog postojanja. Moramo našim učenicima to omogućiti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Anđelka Peko (mentor)

Avatar Url Marija Sablić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lučić, Ana
Umjetnički odgoj: usporedba Waldorfske i tradicionalne škole, 2011., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek
Lučić, A. (2011) 'Umjetnički odgoj: usporedba Waldorfske i tradicionalne škole', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Lu\v{c}i\'{c}, Ana}, year = {2011}, pages = {80}, keywords = {Alternativne \v{s}kole, Waldorfska \v{s}kola, tradicionalna \v{s}kola}, title = {Umjetni\v{c}ki odgoj: usporedba Waldorfske i tradicionalne \v{s}kole}, keyword = {Alternativne \v{s}kole, Waldorfska \v{s}kola, tradicionalna \v{s}kola}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Lu\v{c}i\'{c}, Ana}, year = {2011}, pages = {80}, keywords = {alternative schools, waldorf schools, traditional schools}, title = {Art Education: Comparison of Waldorf and Traditional Schools}, keyword = {alternative schools, waldorf schools, traditional schools}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font