Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 519695

Značajke različitih pristupa vrjednovanja i ocjenjivanja učeničkih postignuća


Zirdum, Anja
Značajke različitih pristupa vrjednovanja i ocjenjivanja učeničkih postignuća, 2011., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split


CROSBI ID: 519695 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Značajke različitih pristupa vrjednovanja i ocjenjivanja učeničkih postignuća
(Some aspects of different approaches to student achievement evaluation)

Autori
Zirdum, Anja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Split

Datum
07.07

Godina
2011

Stranica
63

Mentor
Reić-Ercegovac, Ina

Ključne riječi
školska dokimologija; evaluacija; opisno ocjenjivanje; postignuće
(school docimology; evaluation; descriptive assessment; achievement)

Sažetak
U radu su sistematizirana dosadašnja znanja o evaluaciji učeničkih postignuća u nižim razredima osnovne škole. Težište rada je na analitičkom (opisnom) ocjenjivanju, podizanju prognostičke funkcije ocjena te na motivacijskoj funkciji ocjene. Provedeno je istraživanje nestrukturiranog opisnog ocjenjivanja u razrednoj nastavi devetogodišnje škole u Bosni i Hercegovini. Zaključeno je kako se opisne ocjene općeg (obrazovnog) postignuća u kojima se procjenjuju8 znanja, sposobnosti i kompetencije trebaju odvojiti od opisa odgojnih postignuća. Doprinos ovog rada se ogleda u predloženim načinima strukturiranog opisnog ocjenjivanja odgojnih postignuća po uzoru na bolonjsku skalu postignuća.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Ina Reić-Ercegovac (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Zirdum, Anja
Značajke različitih pristupa vrjednovanja i ocjenjivanja učeničkih postignuća, 2011., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
Zirdum, A. (2011) 'Značajke različitih pristupa vrjednovanja i ocjenjivanja učeničkih postignuća', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Zirdum, Anja}, year = {2011}, pages = {63}, keywords = {\v{s}kolska dokimologija, evaluacija, opisno ocjenjivanje, postignu\'{c}e}, title = {Zna\v{c}ajke razli\v{c}itih pristupa vrjednovanja i ocjenjivanja u\v{c}eni\v{c}kih postignu\'{c}a}, keyword = {\v{s}kolska dokimologija, evaluacija, opisno ocjenjivanje, postignu\'{c}e}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Zirdum, Anja}, year = {2011}, pages = {63}, keywords = {school docimology, evaluation, descriptive assessment, achievement}, title = {Some aspects of different approaches to student achievement evaluation}, keyword = {school docimology, evaluation, descriptive assessment, achievement}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font