Pregled bibliografske jedinice broj: 519695
Značajke različitih pristupa vrjednovanja i ocjenjivanja učeničkih postignuća
Značajke različitih pristupa vrjednovanja i ocjenjivanja učeničkih postignuća, 2011., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 519695 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Značajke različitih pristupa vrjednovanja i ocjenjivanja učeničkih postignuća
(Some aspects of different approaches to student achievement evaluation)
Autori
Zirdum, Anja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
07.07
Godina
2011
Stranica
63
Mentor
Reić-Ercegovac, Ina
Ključne riječi
školska dokimologija; evaluacija; opisno ocjenjivanje; postignuće
(school docimology; evaluation; descriptive assessment; achievement)
Sažetak
U radu su sistematizirana dosadašnja znanja o evaluaciji učeničkih postignuća u nižim razredima osnovne škole. Težište rada je na analitičkom (opisnom) ocjenjivanju, podizanju prognostičke funkcije ocjena te na motivacijskoj funkciji ocjene. Provedeno je istraživanje nestrukturiranog opisnog ocjenjivanja u razrednoj nastavi devetogodišnje škole u Bosni i Hercegovini. Zaključeno je kako se opisne ocjene općeg (obrazovnog) postignuća u kojima se procjenjuju8 znanja, sposobnosti i kompetencije trebaju odvojiti od opisa odgojnih postignuća. Doprinos ovog rada se ogleda u predloženim načinima strukturiranog opisnog ocjenjivanja odgojnih postignuća po uzoru na bolonjsku skalu postignuća.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija