Pregled bibliografske jedinice broj: 519398
Uloga priča u odgoju djece mlađe školske dobi
Uloga priča u odgoju djece mlađe školske dobi, 2011., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek
CROSBI ID: 519398 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga priča u odgoju djece mlađe školske dobi
(The Role of Stories in the upbringing of Children under School Age)
Autori
Radinković, Josipa
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
11.07
Godina
2011
Stranica
66
Mentor
Bognar, Ladislav
Neposredni voditelj
Kragulj, Snježana
Ključne riječi
Priča; Odgojna uloga priča; Dijete; Razvoj djeteta; Nastava; Roditelj; Učitelj; Učenik
(The story of the educational role of the story; child; child development; teaching; parent; teacher; student)
Sažetak
Čitanje, slušanje ili pričanje priča vrlo je važno u djetinjstvu i jedan je od temelja dječjeg razvoja. Priča je mnogo više od zabave, ona je vitalni dio dječjeg intelektualnog, socijalnog i emocionalnog razvoja. Ona je način na koji se razumije svijet, način da se osjeti moćnim, priča je način da se razumiju drugi. Ona pomaže djetetu istraživati socijalne vještine i uči ih kako napredovati u odnosima s drugima. Priča je djetetov život, čitanjem, slušanjem ili pričanjem priča dijete bolje shvaća svijet koji ga okružuje. U radu će se analizirati rezultati kvalitativnog istraživanja, provedenog u Osnovnoj školi "Ivana Brlić-Mažuranić" u Orahovici. Za ispitivanje je korišten evaluacijski upitnik. Na temelju praćenja nastave dvadeset ispitanika razredne nastave dobit će se rezultati koji bi trebali potvrditi postavljenu hipotezu. Rezultati pokazuju da su učenici postigli bolje rezultate i bili aktivniji pri obradi i razumijevanju uloge priča u odgoju ako učitelj izmjenjuje nastavne metode i koristi više nastavnih sredstava. Motivacija je jedan od najbitnijih čimbenika uspjeha jer potiče učenike na kvalitetniji rad. Stoga je aktivnost učitelja, refleksirana na učenike, jedan od najjačih poticatelja za školski uspjeh kao i za njihov odgoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
245-1221170-1063 - Razvoj stvaralaštva u cjeloživotnoj edukaciji učitelja (Bognar, Branko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek