Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 51898

Novi pristup obrazovnoj tehnologiji u interkulturalnom obrazovanju


Hrvatić, Neven
Novi pristup obrazovnoj tehnologiji u interkulturalnom obrazovanju // Nastavnik i suvremena obrazovna tehnologija / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2000. str. 142-150 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


CROSBI ID: 51898 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Novi pristup obrazovnoj tehnologiji u interkulturalnom obrazovanju
(The new approach to educational tehnology in intercultural education)

Autori
Hrvatić, Neven

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
Nastavnik i suvremena obrazovna tehnologija / Rosić, Vladimir - Rijeka : Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2000, 142-150

Skup
Nastavnik i suvremena obrazovna tehnologija

Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 2000

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
reforma obrazovnih sustava; obrazovna tehnologija; kooperativno učenje
(the educational systems reforms; educational tehnology; cooperative learning)

Sažetak
Potrebu reformi obrazovnih sustava, u smjeru opće otvorenosti škole prema različitim kulturama, kulturnim tradicijama nacionalnih manjina i njihovog pridonosa nastanku i razvitku nacionalnog i kulturnog identiteta, možemo sagledati i u kontekstu suvremene obrazovne tehnologije. S aspekta novih pristupa obrazovnoj tehnologiji u interkulturalnom obrazovanju važno mjesto zauzima kooperativno učenje. Strategija kooperativnog učenja istraživana je u CLIP projektu (Cooperative Learning in Intercultural Education Project) u nekoliko europskih zemalja, a polaznice su bile: postojanje heterogenih skupina, različiti status učenika (socijalni, etnički, jezični,...) i intelektualne sposobnosti, aktivno učenje, uloga učitelja kao moderatora i voditelja, kao i suodlučivanje i odgovornost za rezultate. Interkulturalno obrazovanje, kod primjene suvremene tehnologije (kooperativnog učenja), za nastavnika znači novi pristup i ulogu u školi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
131002

Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Neven Hrvatić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Hrvatić, Neven
Novi pristup obrazovnoj tehnologiji u interkulturalnom obrazovanju // Nastavnik i suvremena obrazovna tehnologija / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2000. str. 142-150 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
Hrvatić, N. (2000) Novi pristup obrazovnoj tehnologiji u interkulturalnom obrazovanju. U: Rosić, V. (ur.)Nastavnik i suvremena obrazovna tehnologija.
@article{article, author = {Hrvati\'{c}, Neven}, editor = {Rosi\'{c}, V.}, year = {2000}, pages = {142-150}, keywords = {reforma obrazovnih sustava, obrazovna tehnologija, kooperativno u\v{c}enje}, title = {Novi pristup obrazovnoj tehnologiji u interkulturalnom obrazovanju}, keyword = {reforma obrazovnih sustava, obrazovna tehnologija, kooperativno u\v{c}enje}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }
@article{article, author = {Hrvati\'{c}, Neven}, editor = {Rosi\'{c}, V.}, year = {2000}, pages = {142-150}, keywords = {the educational systems reforms, educational tehnology, cooperative learning}, title = {The new approach to educational tehnology in intercultural education}, keyword = {the educational systems reforms, educational tehnology, cooperative learning}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font