Pregled bibliografske jedinice broj: 51898
Novi pristup obrazovnoj tehnologiji u interkulturalnom obrazovanju
Novi pristup obrazovnoj tehnologiji u interkulturalnom obrazovanju // Nastavnik i suvremena obrazovna tehnologija / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2000. str. 142-150 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 51898 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Novi pristup obrazovnoj tehnologiji u interkulturalnom obrazovanju
(The new approach to educational tehnology in intercultural education)
Autori
Hrvatić, Neven
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Nastavnik i suvremena obrazovna tehnologija
/ Rosić, Vladimir - Rijeka : Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2000, 142-150
Skup
Nastavnik i suvremena obrazovna tehnologija
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 2000
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
reforma obrazovnih sustava; obrazovna tehnologija; kooperativno učenje
(the educational systems reforms; educational tehnology; cooperative learning)
Sažetak
Potrebu reformi obrazovnih sustava, u smjeru opće otvorenosti škole prema različitim kulturama, kulturnim tradicijama nacionalnih manjina i njihovog pridonosa nastanku i razvitku nacionalnog i kulturnog identiteta, možemo sagledati i u kontekstu suvremene obrazovne tehnologije. S aspekta novih pristupa obrazovnoj tehnologiji u interkulturalnom obrazovanju važno mjesto zauzima kooperativno učenje. Strategija kooperativnog učenja istraživana je u CLIP projektu (Cooperative Learning in Intercultural Education Project) u nekoliko europskih zemalja, a polaznice su bile: postojanje heterogenih skupina, različiti status učenika (socijalni, etnički, jezični,...) i intelektualne sposobnosti, aktivno učenje, uloga učitelja kao moderatora i voditelja, kao i suodlučivanje i odgovornost za rezultate. Interkulturalno obrazovanje, kod primjene suvremene tehnologije (kooperativnog učenja), za nastavnika znači novi pristup i ulogu u školi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA