Pregled bibliografske jedinice broj: 518952
Radionička igra zasnovana na učenju po postajama
Radionička igra zasnovana na učenju po postajama // Zbornik sažetaka 10. Hrvatskog biološkog kongresa s međunarodnim sudjelovanjem / Besendorfer, Višnja ; Kopjar, Nevenka ; Cifrek-Vidaković, Željka ; Tkalec, Mirta ; Bauer, Nataša ; Lukša, Žaklin (ur.).
Zagreb: Hrvatsko biološko društvo, 2009. str. 331-331 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 518952 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Radionička igra zasnovana na učenju po postajama
(Workshop game based on learning on stations)
Autori
Števanić Pavelić, Mirela ; Krumes Šimunović, Irena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Zbornik sažetaka 10. Hrvatskog biološkog kongresa s međunarodnim sudjelovanjem
/ Besendorfer, Višnja ; Kopjar, Nevenka ; Cifrek-Vidaković, Željka ; Tkalec, Mirta ; Bauer, Nataša ; Lukša, Žaklin - Zagreb : Hrvatsko biološko društvo, 2009, 331-331
ISBN
978-953-6241-07-1
Skup
10. Hrvatski biološki kongres s međunarodnim sudjelovanjem
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 14.09.2009. - 20.09.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
radionica; igra u nastavi; korelacija; učenje po postajama
(workshops; play in teaching; correlation; learning at different stations)
Sažetak
U radu su istražene mogućnosti korelacije Prirode i društva i Hrvatskoga jezika u ekološkim sadržajima primjenom suvremenih metoda i oblika rada. Korelacijsko-integracijski sustav omogućava stvaranje sintetičkog mišljenja, kod učenika dolazi do spoznaja iz različitih područja koja se zatvaraju u povezan i isprepleten sustav. U radioničkoj igri Močvara putovanje u neotkriveni svijet primijenjen je novi model poučavanja po postajama povezivanjem znanja različitih predmeta na osnovi zajedničke teme primjenom zornih nastavnih sredstava u 4. razredu. Željeli smo istražiti djeluje li izmjenjivanje mjesta poučavanja na pojačani interes i bolje zapamćivanje, možemo li stvoriti zanimljivo i motivirajuće okružje za učenje svim osjetilima i potaknuti na istraživanje, radoznalost, te ponuditi pustolovinu u nove spoznaje. Model nudi poučavanje u skupinama koje se rotiraju i putujući postajama, slušanjem priča i lektire s ekološkom temom, lutkarskim igrokazom, igrom uloga, eksperimentima, razgovorom sa stručnjakom, igrom, simulacijama i idejama istražuju i rješavaju probleme okoliša gdje je odgovor na pitanje i rješenje problema. Evaluacija pokazuju kod učenika izniman interes i zadovoljstvo modelom , a kod učitelja da je ovakav model zabavniji, efikasniji za stjecanje trajnog znanja jer afirmira iskustveno, istraživačko i suradničko učenje kroz interakciju s raznovrsnim sadržajima. Ovaj način poučavanja orijentiran je prema učeniku stvaratelju i otvara nove mogućnosti istraživanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Biologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Institut "Ruđer Bošković", Zagreb,
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb,
Sveučilište u Osijeku - Odjel za biologiju