Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 518434

Jonathan Savage, Cross-curricular Teaching and Learning in the Secondary School


Varga, Rahaela
Jonathan Savage, Cross-curricular Teaching and Learning in the Secondary School // Pedagogijska istraživanja, 8 (2011), 1; 190-192 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)


CROSBI ID: 518434 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Jonathan Savage, Cross-curricular Teaching and Learning in the Secondary School

Autori
Varga, Rahaela

Izvornik
Pedagogijska istraživanja (1334-7888) 8 (2011), 1; 190-192

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo

Ključne riječi
međupredmetno poučavanje; predmetna nastava; nastavnik; kurikulum
(cross-curricular teaching; secondary school; teacher; curriculum)

Sažetak
Rad je prikaz knjige Međupredmetno poučavanje i učenje u predmetnoj nastavi autora Jonathana Savagea. Prva je u nizu od sedam knjiga serijala usmjerenog na promicanje međupredmetnog pristupa u radu s djecom u dobi od 12 do 16 ili 18 godina unutar obrazovnog sustava Ujedinjenog Kraljevstva. Za razliku od ostalih sastavnica serijala, koje će se baviti međupredmetnim poučavanjem i učenjem iz perspektive pojedinih školskih predmeta, ova se knjiga ponajprije odnosi na općenitu teorijsku i praktičnu problematiku međupredmetnog pristupa kao načina reformiranja škole. Prvenstveno je namjenjena nastavnicima, ali i istraživačima obrazovanja. Najbolje će je razumijeti čitatelji upoznati sa specifičnostima obrazovnog sustava Ujedninjenog Kraljevstva.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
245-1221170-1041 - Potreba novog položaja učenika u nastavi i izvan nastave (Peko, Anđelka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Rahaela Varga (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Varga, Rahaela
Jonathan Savage, Cross-curricular Teaching and Learning in the Secondary School // Pedagogijska istraživanja, 8 (2011), 1; 190-192 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
Varga, R. (2011) Jonathan Savage, Cross-curricular Teaching and Learning in the Secondary School. Pedagogijska istraživanja, 8 (1), 190-192.
@article{article, author = {Varga, Rahaela}, year = {2011}, pages = {190-192}, keywords = {me\djupredmetno pou\v{c}avanje, predmetna nastava, nastavnik, kurikulum}, journal = {Pedagogijska istra\v{z}ivanja}, volume = {8}, number = {1}, issn = {1334-7888}, title = {Jonathan Savage, Cross-curricular Teaching and Learning in the Secondary School}, keyword = {me\djupredmetno pou\v{c}avanje, predmetna nastava, nastavnik, kurikulum} }
@article{article, author = {Varga, Rahaela}, year = {2011}, pages = {190-192}, keywords = {cross-curricular teaching, secondary school, teacher, curriculum}, journal = {Pedagogijska istra\v{z}ivanja}, volume = {8}, number = {1}, issn = {1334-7888}, title = {Jonathan Savage, Cross-curricular Teaching and Learning in the Secondary School}, keyword = {cross-curricular teaching, secondary school, teacher, curriculum} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font