Pregled bibliografske jedinice broj: 518434
Jonathan Savage, Cross-curricular Teaching and Learning in the Secondary School
Jonathan Savage, Cross-curricular Teaching and Learning in the Secondary School // Pedagogijska istraživanja, 8 (2011), 1; 190-192 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
CROSBI ID: 518434 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Jonathan Savage, Cross-curricular Teaching and Learning in the Secondary School
Autori
Varga, Rahaela
Izvornik
Pedagogijska istraživanja (1334-7888) 8
(2011), 1;
190-192
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo
Ključne riječi
međupredmetno poučavanje; predmetna nastava; nastavnik; kurikulum
(cross-curricular teaching; secondary school; teacher; curriculum)
Sažetak
Rad je prikaz knjige Međupredmetno poučavanje i učenje u predmetnoj nastavi autora Jonathana Savagea. Prva je u nizu od sedam knjiga serijala usmjerenog na promicanje međupredmetnog pristupa u radu s djecom u dobi od 12 do 16 ili 18 godina unutar obrazovnog sustava Ujedinjenog Kraljevstva. Za razliku od ostalih sastavnica serijala, koje će se baviti međupredmetnim poučavanjem i učenjem iz perspektive pojedinih školskih predmeta, ova se knjiga ponajprije odnosi na općenitu teorijsku i praktičnu problematiku međupredmetnog pristupa kao načina reformiranja škole. Prvenstveno je namjenjena nastavnicima, ali i istraživačima obrazovanja. Najbolje će je razumijeti čitatelji upoznati sa specifičnostima obrazovnog sustava Ujedninjenog Kraljevstva.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
245-1221170-1041 - Potreba novog položaja učenika u nastavi i izvan nastave (Peko, Anđelka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Rahaela Varga
(autor)