Pregled bibliografske jedinice broj: 517697
Provjera modela konceptualnog poučavanja
Provjera modela konceptualnog poučavanja // Napredak (Zagreb), 152 (2011), 1; 29-47 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni članak, znanstveni)
CROSBI ID: 517697 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Provjera modela konceptualnog poučavanja
(Evaluation of the Concept Teaching Model)
Autori
Pastuović Terze, Irena
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 152
(2011), 1;
29-47
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni članak, znanstveni
Ključne riječi
poučavanje; koncepti; učenje; psihologija; nastava
(teaching; concepts; learning; psychology; lessons)
Sažetak
U radu je prikazan model konceptualnog poučavanja prilagođen specifičnostima gimnazijskog nastavnog predmeta psihologija i razvojnim mogućnostima poučavane skupine. Dobiveni rezultati govore u prilog veće uspješnosti poučavanja primjenom konceptualnog modela u odnosu na model poučavanja izlaganjem.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Education Research Abstracts Online