Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 517697

Provjera modela konceptualnog poučavanja


Pastuović Terze, Irena
Provjera modela konceptualnog poučavanja // Napredak (Zagreb), 152 (2011), 1; 29-47 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni članak, znanstveni)


CROSBI ID: 517697 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Provjera modela konceptualnog poučavanja
(Evaluation of the Concept Teaching Model)

Autori
Pastuović Terze, Irena

Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 152 (2011), 1; 29-47

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni članak, znanstveni

Ključne riječi
poučavanje; koncepti; učenje; psihologija; nastava
(teaching; concepts; learning; psychology; lessons)

Sažetak
U radu je prikazan model konceptualnog poučavanja prilagođen specifičnostima gimnazijskog nastavnog predmeta psihologija i razvojnim mogućnostima poučavane skupine. Dobiveni rezultati govore u prilog veće uspješnosti poučavanja primjenom konceptualnog modela u odnosu na model poučavanja izlaganjem.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA



Citiraj ovu publikaciju:

Pastuović Terze, Irena
Provjera modela konceptualnog poučavanja // Napredak (Zagreb), 152 (2011), 1; 29-47 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni članak, znanstveni)
Pastuović Terze, I. (2011) Provjera modela konceptualnog poučavanja. Napredak (Zagreb), 152 (1), 29-47.
@article{article, author = {Pastuovi\'{c} Terze, Irena}, year = {2011}, pages = {29-47}, keywords = {pou\v{c}avanje, koncepti, u\v{c}enje, psihologija, nastava}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {152}, number = {1}, issn = {1330-0059}, title = {Provjera modela konceptualnog pou\v{c}avanja}, keyword = {pou\v{c}avanje, koncepti, u\v{c}enje, psihologija, nastava} }
@article{article, author = {Pastuovi\'{c} Terze, Irena}, year = {2011}, pages = {29-47}, keywords = {teaching, concepts, learning, psychology, lessons}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {152}, number = {1}, issn = {1330-0059}, title = {Evaluation of the Concept Teaching Model}, keyword = {teaching, concepts, learning, psychology, lessons} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Education Research Abstracts Online





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font