Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 516904

Unutrašnje snage okruženja u marketingu


Grbac, Bruno
Unutrašnje snage okruženja u marketingu, 2011. (natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).


CROSBI ID: 516904 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Unutrašnje snage okruženja u marketingu
(Microenvironment forces)

Autori
Grbac, Bruno

Izvornik
Leksikon marketinga

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.

Godina
2011

Ključne riječi
Unutrašnje snage; Okruženje; Marketingu
(Microenvironment; Forces)

Sažetak
Snage iz mikromarketing okruženja koje imaju izravni utjecaj na poslovanje tržišnog subjekta. U te snage ubrajaju se konkurenti, dobavljači, posrednici i potrošači.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Previšić, Jozo, (urednik), ISBN 978-953-6025-39-8, str. 781



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Grbac, Bruno
Unutrašnje snage okruženja u marketingu, 2011. (natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).
Grbac, B. (2011) Unutrašnje snage okruženja u marketingu. Leksikon marketinga. Natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl..
@unknown{unknown, author = {Grbac, Bruno}, year = {2011}, keywords = {Unutra\v{s}nje snage, Okru\v{z}enje, Marketingu}, title = {Unutra\v{s}nje snage okru\v{z}enja u marketingu}, keyword = {Unutra\v{s}nje snage, Okru\v{z}enje, Marketingu} }
@unknown{unknown, author = {Grbac, Bruno}, year = {2011}, keywords = {Microenvironment, Forces}, title = {Microenvironment forces}, keyword = {Microenvironment, Forces} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font