Pregled bibliografske jedinice broj: 516904
Unutrašnje snage okruženja u marketingu
Unutrašnje snage okruženja u marketingu, 2011. (natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).
CROSBI ID: 516904 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Unutrašnje snage okruženja u marketingu
(Microenvironment forces)
Autori
Grbac, Bruno
Izvornik
Leksikon marketinga
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.
Godina
2011
Ključne riječi
Unutrašnje snage; Okruženje; Marketingu
(Microenvironment; Forces)
Sažetak
Snage iz mikromarketing okruženja koje imaju izravni utjecaj na poslovanje tržišnog subjekta. U te snage ubrajaju se konkurenti, dobavljači, posrednici i potrošači.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Previšić, Jozo, (urednik), ISBN 978-953-6025-39-8, str. 781
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Bruno Grbac
(autor)