Pregled bibliografske jedinice broj: 516900
4C
4C, 2011. (natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).
CROSBI ID: 516900 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
4C
(Four C's)
Autori
Grbac, Bruno
Izvornik
Leksikon marketinga
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.
Godina
2011
Ključne riječi
4C
(Four C's)
Sažetak
Akronim za subjekte iz mikromarketing okruženja koji utječu na poslovanje pojedinog tržišnog subjekta. Subjekti iz mikromarketing okruženja su: poduzeće (Company), potrošači (Customer), konkurenti (Competition) i suradnici (Collaborators).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Previšić, Jozo, (urednik), ISBN 978-953-6025-39-8
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Bruno Grbac
(autor)