Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 516900

4C


Grbac, Bruno
4C, 2011. (natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).


CROSBI ID: 516900 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
4C
(Four C's)

Autori
Grbac, Bruno

Izvornik
Leksikon marketinga

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.

Godina
2011

Ključne riječi
4C
(Four C's)

Sažetak
Akronim za subjekte iz mikromarketing okruženja koji utječu na poslovanje pojedinog tržišnog subjekta. Subjekti iz mikromarketing okruženja su: poduzeće (Company), potrošači (Customer), konkurenti (Competition) i suradnici (Collaborators).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Previšić, Jozo, (urednik), ISBN 978-953-6025-39-8



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Grbac, Bruno
4C, 2011. (natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).
Grbac, B. (2011) 4C. Leksikon marketinga. Natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl..
@unknown{unknown, author = {Grbac, Bruno}, year = {2011}, keywords = {4C}, title = {4C}, keyword = {4C} }
@unknown{unknown, author = {Grbac, Bruno}, year = {2011}, keywords = {Four C's}, title = {Four C's}, keyword = {Four C's} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font