Pregled bibliografske jedinice broj: 516881
Okolina u marketingu
Okolina u marketingu, 2011. (natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).
CROSBI ID: 516881 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Okolina u marketingu
(Marketing environment)
Autori
Grbac, Bruno
Izvornik
Leksikon marketinga
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.
Godina
2011
Ključne riječi
Okolina; Marketing
(Environment; Marketing)
Sažetak
Sve snage koje imaju utjecaj na poslovanje tržišnog subjekta. Snage iz okoline marketinga usmjeravaju razvoj i određuju način poslovanja u svrhu zadržavanje uspješnih poslovnih odnosa s potrošačima na ciljnom tržištu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Previšić, Jozo, (urednik), ISBN 978-953-6025-39-8, str. 496
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Bruno Grbac
(autor)