Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 516881

Okolina u marketingu


Grbac, Bruno
Okolina u marketingu, 2011. (natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).


CROSBI ID: 516881 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Okolina u marketingu
(Marketing environment)

Autori
Grbac, Bruno

Izvornik
Leksikon marketinga

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.

Godina
2011

Ključne riječi
Okolina; Marketing
(Environment; Marketing)

Sažetak
Sve snage koje imaju utjecaj na poslovanje tržišnog subjekta. Snage iz okoline marketinga usmjeravaju razvoj i određuju način poslovanja u svrhu zadržavanje uspješnih poslovnih odnosa s potrošačima na ciljnom tržištu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Previšić, Jozo, (urednik), ISBN 978-953-6025-39-8, str. 496



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Grbac, Bruno
Okolina u marketingu, 2011. (natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).
Grbac, B. (2011) Okolina u marketingu. Leksikon marketinga. Natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl..
@unknown{unknown, author = {Grbac, Bruno}, year = {2011}, keywords = {Okolina, Marketing}, title = {Okolina u marketingu}, keyword = {Okolina, Marketing} }
@unknown{unknown, author = {Grbac, Bruno}, year = {2011}, keywords = {Environment, Marketing}, title = {Marketing environment}, keyword = {Environment, Marketing} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font