Pregled bibliografske jedinice broj: 516711
Kompetentan nastavnik: moderator u području odgoja i obrazovanja za ljudska prava
Kompetentan nastavnik: moderator u području odgoja i obrazovanja za ljudska prava // Drugi asistentski dan - Knjiga sažetaka Znanstvenoga skupa asistenata Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli / Diković, Marina ; Vitković, Vanessa (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2011. str. 16-16 (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 516711 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kompetentan nastavnik: moderator u području odgoja i obrazovanja za ljudska prava
(Competent teacher: a moderator in education for human rights)
Autori
Diković, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Drugi asistentski dan - Knjiga sažetaka Znanstvenoga skupa asistenata Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli
/ Diković, Marina ; Vitković, Vanessa - Pula : Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2011, 16-16
ISBN
978-953-7498-36-8
Skup
Znanstveni skup asistenata Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 17.11.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
kompetentan nastavnik; odgoj i obrazovanje za ljudska prava
(competent teacher; education for human rights)
Sažetak
Obrazovanje i stručno usavršavanje nastavnika za rad u području odgoja i obrazovanja za ljudska prava oslanja se na ideju cjeloživotnog, aktivnog i kritičkog učenja, na usvajanje i prenošenje znanja i vještina, na argumentirano zastupanje osobnih stavova. Stjecanje kompetentnosti nastavnika za rad u ovome području možemo promatrati kroz: (1) obrazovanje u okviru formalnog obrazovanja (nastavnički studiji) te (2) njihovo stručno osposobljavanje kroz cjeloživotno učenje. Nastavnik u odgoju i obrazovanju za ljudska prava trebao bi posjedovati znanja iz područja ljudskih prava, razumjeti društvene, kulturne, političke i ekonomske događaje, posjedovati metodičke i didaktičke vještine i sl. Kompetentan nastavnik – moderator će planirati, programirati, provoditi i poticati provođenje tema iz ljudskih prava, biti posrednik i voditelj važnih rasprava i razmjena stručnih mišljenja u nastavnom procesu. Time se može osigurati (kvalitetno) provođenje odgoja i obrazovanja za ljudska prava i njemu srodnih područja, osobito kada ona nisu propisana obrazovnim dokumentima kao obavezna.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
303-3031173-0983 - Obrazovanje za interkulturalnu kompetenciju (Piršl, Elvi, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Profili:
Marina Diković
(autor)