Pregled bibliografske jedinice broj: 515881
Komunikološka funkcija dizajna kod donošenja odluke o kupnjni proizvoda
Komunikološka funkcija dizajna kod donošenja odluke o kupnjni proizvoda, 2011., diplomski rad, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 515881 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komunikološka funkcija dizajna kod donošenja odluke o kupnjni proizvoda
(Communicational function of design in decision making about product purchase)
Autori
Ban, Iris
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
06.06
Godina
2011
Stranica
36
Mentor
Plenković, Mario
Neposredni voditelj
Mustić, Daria
Ključne riječi
komunikacija; dizajn; kupac; proizvod
(communication; design; buyer; product)
Sažetak
Rad se bavi analizom komunikoloških odrednica i njihovim planiranjem i oblikovanjem prije plasiranja proizvoda na tržište.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
128-0000000-3620 - Hrvatska medijska komunikacija u konvergentnom okruženju (Plenković, Mario, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb