Pregled bibliografske jedinice broj: 515258
SWOT analiza
SWOT analiza // Zbornik radova 1. i 2. međunarodnog savjetovanja o franšiznom poslovanju / Kukec, Ljiljana (ur.).
Zagreb: Hrvatski centar za franšize Pro maturo, 2004. str. 39-43 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 515258 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
SWOT analiza
(SWOT Analysis)
Autori
Ćorić, Gordana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova 1. i 2. međunarodnog savjetovanja o franšiznom poslovanju
/ Kukec, Ljiljana - Zagreb : Hrvatski centar za franšize Pro maturo, 2004, 39-43
ISBN
953-99896-0-4
Skup
2. Međunarodno savjetovanje o franšiznom poslovanju: Franshizing – novi horizonti u evoluciji poduzetništva
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 15.04.2004. - 17.04.2004
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
SWOT analiza; pretvaranje slabosti u snage; pretvaranje prijetni u prilike; prednosti franšiznog poslovanja
(SWOT analysis; conversion of weakness into strengths; conversion of threats into opportunities; benefits of franchising)
Sažetak
SWOT analiza je strateški, dijagnostički i prognostički instrument koji omogućuje i olakšava planiranje mjera za pojačanje snaga i razgradnju slabih čimbenika, te spoznavanje vanjskih čimbenika koji mogu predstavljati prijetnje ili prilike. SWOT analiza je ishodište u procesu strategijskog upravljanja, prvi korak u definiranju postojećeg stanja i zacrtavanje željene pozicije. To je pokušaj cjelovite vizualizacije pozicije poduzeća, pa je zato uobičajeno da se rezultati primjene SWOT analize najčešće prikazuju u obliku matrice. Svi poduzetnici u franšiznom poslovanju (kako davatelji, tako i primatelji franšize), prije odluke o ulasku u franšizni pothvat detaljno razmatraju prednosti i nedostatke takve odluke, te ih uspoređuju s drugačijim scenarijima (vlastito start-up poduzeće, zastupstvo, partnerstvo, kupnja postojećeg poduzeća, i dr.). U radu su predstavljene najčešće spominjane prednosti i nedostaci ulaska u franšizni posao, te učlanjivanja u udrugu koja se bavi promicanjem franšiznog poslovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija