Pregled bibliografske jedinice broj: 515066
O ženskom poduzetništvu u Hrvatskoj: kako podržati žensko poduzetništvo
O ženskom poduzetništvu u Hrvatskoj: kako podržati žensko poduzetništvo // Žene i vođenje / Dubljević, Maja ; Galeković, Sanja ; Obradović-Dragišić, Gordana (ur.) (ur.).
Zagreb: Centar za Edukaciju, Savjetovanje i Istraživanje (CESI), 2004. str. 41-47
CROSBI ID: 515066 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
O ženskom poduzetništvu u Hrvatskoj: kako podržati žensko poduzetništvo
(About Women Entrepreneurship in Croatia: How to Support Women Entrepreneurship)
Autori
Ćorić, Gordana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Žene i vođenje
Urednik/ci
Dubljević, Maja ; Galeković, Sanja ; Obradović-Dragišić, Gordana (ur.)
Izdavač
Centar za Edukaciju, Savjetovanje i Istraživanje (CESI)
Grad
Zagreb
Godina
2004
Raspon stranica
41-47
ISBN
953-97762-9-5
Ključne riječi
žensko poduzetništvo, spolna nejednakost, stakleni strop
(women entrepreneurship, gender inequality, glass ceiling,)
Sažetak
Za potrebe ovog rada, žensko poduzetništvo ćemo definirati kao “poduzetništvo koje se odvija u poduzećima - gospodarskim subjektima, koja su minimalno u 51-postotnom iznosu u vlasništvu žene, koja istovremeno kontrolira i vodi to poduzeće”. U ovome se radu nismo bavili problematikom univerzalnosti poduzetništva, izostankom rodnog predznaka u poduzetništvu i sličnim ogradama s kojima se inače susrećemo prilikom promoviranja ovog koncepta. Iako u promociji ženskog poduzetištva kronično nedostaje statistike, brojeva i konkretnih pokazatelja koji se mogu pretočiti u čvrste argumente, situacija se znatno poboljšava, što postaje bolji pokazatelj koliko je društvo zakinuto izostankom većeg sudjelovanja žena u poduzetničkim pothvatima. Percepcija opće kulturne i društvene podrške poduzetništvu ima velik utjecaj, iako nešto manji od pozitivne osobne situacije. Čini se da žene u bogatim zemljama ulaze u poduzetništvo kao rezultat svoga izbora, dok žene iz siromašnih zemalja preferiraju zaposlenje u odnosu na vlastito poduzeće. No, najvažnije je da se kretanjem zemalja prema višem životnom standardu mijenja i uloga žena: tako one od promatračica postaju aktivne sudionice u gospodarskoj areni.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
UDK 316.46-055.2(035)