Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 513864

Pedagoški vid vrednovanja i ocjenjivanja učenika


Matijević, Milan
Pedagoški vid vrednovanja i ocjenjivanja učenika // Pravno-pedagoški priručnik za osnovne i srednje škole / Drandić, Boris (ur.).
Zagreb: Znamen, 2011. str. 241-251


CROSBI ID: 513864 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pedagoški vid vrednovanja i ocjenjivanja učenika
(Pedagogical aspect of evaluating and assessing students)

Autori
Matijević, Milan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni

Knjiga
Pravno-pedagoški priručnik za osnovne i srednje škole

Urednik/ci
Drandić, Boris

Izdavač
Znamen

Grad
Zagreb

Godina
2011

Raspon stranica
241-251

ISBN
978-953-6006-39-1

Ključne riječi
pedagogija, osnovna škola, obvezno školovanje, vrednovanje, ocjenjivanje
(pedagogy, education, basic school, evaluation, assessment)

Sažetak
Ključne riječi u ovom radu su: vrednovanje, praćenje, provjeravanje i ocjenjivanje. Praćenje, provjeravanje i ocjenjivanje su uži pojmovi od pojma VREDNOVANJE. U ovom tekstu objašnjena je priroda i odnos ovih važnih poslova koje obavljaju nastavnici, a koji su važna varijabla u nastavnim i školskim kurikulumima te u ukupnom razredno-nastavnom i školskom ozračju. Autor je pokušao konkretizirati školske ocjene za iskazivanje učenikovih postignuća te ocjene za ponašanje. Objašnjene su i sintagme koje označavaju globalni pedagoški koncept obveznog školovaja: pedagogija uspjeha za sve i didaktički ugovor. U prilogu autor navodi i objašnajva 15 preporuka (smjernica) za ocjenjivanje učenika u školi. Posebna pozornost posvećena je problematiziranju kompetitivnosti škole, odnosno nastojanja da se svakodnevno pronalazi i ističe tko je u nečemu najbolji. Takvu školu vole samo oni učenici koji svakodnevno pobjeđuju, odnosno koji svakodnevno dobivaju odlične ocjene. Upozorava se na problem nastojanja da se jedinstvenim pravilnikom o ocjenjivanju regulira taj posao u svim razredima i nastavnim predmetima osnovne i srednje škole.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
227-2271694-1697 - Nove obrazovne tehnologije i cjeloživotno obrazovanje (Matijević, Milan, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Milan Matijević (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Matijević, Milan
Pedagoški vid vrednovanja i ocjenjivanja učenika // Pravno-pedagoški priručnik za osnovne i srednje škole / Drandić, Boris (ur.).
Zagreb: Znamen, 2011. str. 241-251
Matijević, M. (2011) Pedagoški vid vrednovanja i ocjenjivanja učenika. U: Drandić, B. (ur.) Pravno-pedagoški priručnik za osnovne i srednje škole. Zagreb, Znamen, str. 241-251.
@inbook{inbook, author = {Matijevi\'{c}, Milan}, editor = {Drandi\'{c}, B.}, year = {2011}, pages = {241-251}, keywords = {pedagogija, osnovna \v{s}kola, obvezno \v{s}kolovanje, vrednovanje, ocjenjivanje}, isbn = {978-953-6006-39-1}, title = {Pedago\v{s}ki vid vrednovanja i ocjenjivanja u\v{c}enika}, keyword = {pedagogija, osnovna \v{s}kola, obvezno \v{s}kolovanje, vrednovanje, ocjenjivanje}, publisher = {Znamen}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Matijevi\'{c}, Milan}, editor = {Drandi\'{c}, B.}, year = {2011}, pages = {241-251}, keywords = {pedagogy, education, basic school, evaluation, assessment}, isbn = {978-953-6006-39-1}, title = {Pedagogical aspect of evaluating and assessing students}, keyword = {pedagogy, education, basic school, evaluation, assessment}, publisher = {Znamen}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font