Pregled bibliografske jedinice broj: 513539
Novi mediji i nova kultura učenja
Novi mediji i nova kultura učenja // Napredak (Zagreb), 152 (2011), 1; 9-28 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 513539 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Novi mediji i nova kultura učenja
(New Media and New Learning Culture)
Autori
Rodek, Stjepan
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 152
(2011), 1;
9-28
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
novi mediji; kultura učenja; novi oblici učenja; didaktički aranžman; okolina učenja; digitalni svjetovi učenja; uloga nastavnika
(new media; learning culture; new forms of learning; didactic arrangement; learning environment; digital learning worlds; the role of the teacher)
Sažetak
U raspravi se kritički analizira nastanak nove kulture učenja potpomognute razvitkom digitalnih medija. U prvom dijelu analizira se pojam nove kulture učenja i navode njezina bitna obilježja. U tom okviru obrađuju se i brojni novi oblici učenja, posebno u kontekstu obrazovanja odraslih i cjeloživotnog obrazovanja. Primjena novih medija i novih oblika učenja izazvala je značajne promjene u tradicionalnoj kulturi poučavanja. U analizi tih promjena polazi se od konstruktivističke paradigme učenja koja je bitno promijenila neke spoznaje o prirodi procesa učenja i poučavanja. S tim u skladu razmatraju se i problemi nove organizacije učenja i nastave, te uloga nastavnika u tim procesima. Posebno se razmatra i značenje koje nova WEB 2 tehnologija ima za obrazovanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2271694-1697 - Nove obrazovne tehnologije i cjeloživotno obrazovanje (Matijević, Milan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu
Profili:
Stjepan Rodek
(autor)