Pregled bibliografske jedinice broj: 513494
Učenik aktivni subjekt u realizaciji i vrednovanju odgojno-obrazovnih ciljeva predmeta likovna kultura u osnovnoj školi
Učenik aktivni subjekt u realizaciji i vrednovanju odgojno-obrazovnih ciljeva predmeta likovna kultura u osnovnoj školi // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 51 (2002), 1-2; 19-25 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 513494 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učenik aktivni subjekt u realizaciji i vrednovanju odgojno-obrazovnih ciljeva predmeta likovna kultura u osnovnoj školi
(Pupil- The active subject in realisation and valuation of educational goals in art in primary school)
Autori
Brajčić, Marija ; Arnautović Drago
Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 51
(2002), 1-2;
19-25
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
Učenik-subjekt; realizacija; vrednovanje; odgojno-obrazovni ciljevi; likovna kultura; osnovna škola
(pupil- subject; realisation; valuation; educational goals; art; primary school)
Sažetak
U radu je riječ o pilot-istraživanju koje je nastalo iz želje da se empirijski provjere spoznaje stečene tijekom desetogodišnjeg učiteljskog iskustva u radu s učenicima ove dobi iz predmeta likovna kultura. U radu su izneseni rezultati ovog istraživanja. Ispitanici su bili učenici OŠ „Skalice“ od V. do VIII razreda djevojčice i dječaci – njih 193, odabrani slučajnim izborom i predstavljaju polovicu populacije. Kontroliran je utjecaj spola, dobi, ukupnog uspjeha i uspjeha iz predmeta – na procjene ispitanika. U obradi podataka korišteni su Hi kvadrat test i Spirmanova metoda rang korelacije. Najvažniji rezultati pokazuju da su ispitanici u vrlo visokom stupnju (96%) izrazili spremnost da se uključe u unapređenje odgojno-obrazovnog procesa u predmetu likovna kultura i ispitani učenici ispoljili su najveći afinitet prema likovnom području crtanje, potom prema slikanju i modeliranju- ravnopravno.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija