Pregled bibliografske jedinice broj: 513493
Pristupi likovnom odgoju u suvremenim teorijama
Pristupi likovnom odgoju u suvremenim teorijama // Djeca i mladež u svijetu umjetnosti / Ivon, Hicela (ur.).
Split: Centar Studia mediterranea pri Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Splitu ; Ogranak Hrvatskog pedagoško-književnog zbora u Splitu, 2009. str. 79-92
CROSBI ID: 513493 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pristupi likovnom odgoju u suvremenim teorijama
(Approaches to art education in contemporary theories)
Autori
Brajčić, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Djeca i mladež u svijetu umjetnosti
Urednik/ci
Ivon, Hicela
Izdavač
Centar Studia mediterranea pri Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Splitu ; Ogranak Hrvatskog pedagoško-književnog zbora u Splitu
Grad
Split
Godina
2009
Raspon stranica
79-92
ISBN
978-953-7395-25-4
Ključne riječi
likovni odgoj, suvremene teorije
(art education, contemporary theories)
Sažetak
Odrasli često ne kriju zadovoljstvo kad spoznaju dječje sposobnosti za likovno izražavane u ranoj dobi. To se zadovoljstvo obično iskazuje, osobito u najranijem likovnom poučavanju, izlaganjem dječjih likovnih radova na istaknutim mjestima. Poučavanje umjetničkom obrazovanju složeno je samo po sebi, a likovni odgoj nije napredovao linearno i nedostaje mu jedinstven organizacijski ustroj. Mjesto umjetnosti u odgojno-obrazovnim programima, ali i to koja je najbolja metoda poučavanja djece u najmlađoj dobi, čest su predmet rasprava o likovnom obrazovanju u ranom djetinjstvu. Ovdje će biti riječi o pristupima likovnom odgoju unutar suvremenih teotija i poučavanju u najranijem djetinjstvu. Također će se istražiti pedagoški odnos između likovnog odgoja i njegova položaja unutar obrazovanja u ranom djetinjstvu, osvrnuti na razmatranja o likovnim ostvarenjima djece u literaturi i založiti za bolje razumijevanje dječjeg likovnog stvaralaštva.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija