Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 512406

Nastava stranih jezika i spol učenika


Bogutovac, Dubravka
Nastava stranih jezika i spol učenika // Suvremena kretanja u nastavi stranih jezika: zbornik radova sa savjetovanja održanoga 17. i 18. svibnja 2002. u Opatiji
Opatija, Hrvatska, 2004. str. 55-62 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 512406 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Nastava stranih jezika i spol učenika
(Foreign Language Teaching and Student's Sex)

Autori
Bogutovac, Dubravka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Suvremena kretanja u nastavi stranih jezika: zbornik radova sa savjetovanja održanoga 17. i 18. svibnja 2002. u Opatiji / - , 2004, 55-62

Skup
Suvremena kretanja u nastavi stranih jezika

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 17.05.2002. - 18.05.2002

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
spol; učenik; strani jezik
(sex; student; foreign language)

Sažetak
U referatu se daje pregled dosadašnjih priloga istraživanju utjecaja spola učenika na učenje stranog jezika. Posebna se pozornost pridaje odnosu spola učenika i autoevaluacijskih obrazaca u procesu učenja stranog jezika. Ističu se rezultati istraživanja koja pokazuju znatniju povezanost uspjeha i sadržaja nastavnog procesa kod učenica nego kod učenika. Upozorava se na činjenicu da učenice vlastiti neuspjeh proglašavaju nedostatkom sposobnosti, dok učenici uzrok pripisuju nedovoljnom zalaganju, pri čemu nastupa demotiviranost za oba spola. Ističe se važnost verbalnih poruka koje nastavnik upućuje učenicima i nužnost izbjegavanja spolnih stereotipa, kako u nastavnom procesu, tako i u izvođenju zaključaka pri istraživanju. Također se upozorava na značenje nastavnikova uvida u odrednice stupnja uspjeha učenica (negativna evaluacija sati nastave stranog jezika, demotiviranost nastavnom situacijom, pozitivna procjena nastavnikova odnosa prema učenicima i dr.) odnosno učenika (visoka razina upotrebno-komunikacijske motivacije, mala količina truda i dr.) radi poboljšanja uspjeha u nastavi stranih jezika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Dubravka Bogutovac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bogutovac, Dubravka
Nastava stranih jezika i spol učenika // Suvremena kretanja u nastavi stranih jezika: zbornik radova sa savjetovanja održanoga 17. i 18. svibnja 2002. u Opatiji
Opatija, Hrvatska, 2004. str. 55-62 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Bogutovac, D. (2004) Nastava stranih jezika i spol učenika. U: Suvremena kretanja u nastavi stranih jezika: zbornik radova sa savjetovanja održanoga 17. i 18. svibnja 2002. u Opatiji.
@article{article, author = {Bogutovac, Dubravka}, year = {2004}, pages = {55-62}, keywords = {spol, u\v{c}enik, strani jezik}, title = {Nastava stranih jezika i spol u\v{c}enika}, keyword = {spol, u\v{c}enik, strani jezik}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Bogutovac, Dubravka}, year = {2004}, pages = {55-62}, keywords = {sex, student, foreign language}, title = {Foreign Language Teaching and Student's Sex}, keyword = {sex, student, foreign language}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font