Pregled bibliografske jedinice broj: 512278
Novi obrazovni sustavi i standardi
Novi obrazovni sustavi i standardi // Zbornik radova / Jurina, Milan (ur.).
Zaprešić: Veleučilište Baltazar Zaprešić, 2007. str. 219-245
CROSBI ID: 512278 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Novi obrazovni sustavi i standardi
(New educational systems and standards)
Autori
Šiber Makar, Katarina ; Ogrizek, Ivana ; Šimović, Vladimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Zbornik radova
Urednik/ci
Jurina, Milan
Izdavač
Veleučilište Baltazar Zaprešić
Grad
Zaprešić
Godina
2007
Raspon stranica
219-245
ISBN
978-953-965395-6
Ključne riječi
sustavi za upravljanje znanjem ; CMS ; izgradnja novog LMS sustava
(LMS ; CMS ; new LMS model development)
Sažetak
Obrazovanje predstavlja imperativ za razvoj onoga što danas prepoznajemo kao "Društvo neprestane konkurentnosti". U ovom radu prikazat ćemo razmišljanja, činjenice i konkretne primjere utjecaja informacijsko-komunikacijske tehnologije (engl. ICT) na razvoj društva, kako ekonomski tako i sociološki, primjenu novih tehnologija u tržišnom natjecanju te utjecaj znanja na konkurentnost. Što su CMS (engl. Content Management System) i LMS (engl. Learning Management System) sustavi? Navest ćemo primjere i karakteristike CMS-ova (primjer nekomercijalnog Typo3 i komercijalnog STRIX), te LMS-ova (primjer nekomercijalnog Moodle i komercijalnog IBM Lotus). Na navedenim primjerima objasniti ćemo što je upravljanje znanjem i što su sustavi za upravljanje znanjem: njihovu obrazovnu primjena i primjenu u gospodarstvu. Objasnit ćemo standarde za opis sadržaja u sustavima za e-učenje (SCORM, LOM) kao i mogućnosti primjene tele-konferencija i videokonferencija kod učenja na daljinu te njihovu primjenu i uvjete za rad usporedo u Hrvatskoj i u svijetu. Prezentirat ćemo glavne elemente korisničkog sučelja i njihov raspored s ciljem osiguravanja korisniku prilagođenih sustava. Osvrnut ćemo se i na primjenu multimedijskih principa u učenju: doticaj, modalnost i personalizaciju. Ovaj rad je dio znanstveno-istraživačkog projekta MZOiŠ RH br. 227-2271694-1699 pod nazivom: „ANALITIČKI MODEL PRAĆENJA NOVIH OBRAZOVNIH TEHNOLOGIJA U CJELOŽIVOTNOM UČENJU“
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
MZOS-227-2271694-1699 - Analitički model praćenja novih obrazovnih tehnologija u cjeloživotnom učenju (Šimović, Vladimir, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić
Profili:
Ivana Ogrizek Biškupić
(autor)