Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 511863

Mogućnosti razvoja matematičkog mišljenja i učenja u samoorganiziranim aktivnostima djece u vrtiću


Slunjski, Edita
Mogućnosti razvoja matematičkog mišljenja i učenja u samoorganiziranim aktivnostima djece u vrtiću // Magistra Iadertina, 5 (2010), 89-101 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 511863 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mogućnosti razvoja matematičkog mišljenja i učenja u samoorganiziranim aktivnostima djece u vrtiću
(Possibilities for Developing Mathematical Thinking and Learning in Self-Organized Activities of Preschool Children)

Autori
Slunjski, Edita

Izvornik
Magistra Iadertina (1846-3606) 5 (2010); 89-101

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
Matematičko mišljenje djece; promatranje i proučavanje djece; samoorganizirane aktivnosti; studija slučaja
(Mathematical Thinking of Children; Observing Children; Self-Organized Activities; Case Study)

Sažetak
U radu se polazi od pretpostavke da djeca rane dobi mogu razvijati matematičko mišljenje i razvijati matematičke kompetencije i u aktivnostima koje ne organizira odrasla osoba, nego ih organiziraju oni sami. U takvim, samoorganiziranim istraživačkim aktivnostima, djeca aktivno istražuju fenomene koji ih zanimaju i rješavaju probleme u kojima je potrebno koristiti čak i vrlo složene matematičke operacije. Različite tehnike promatranja, proučavanja i razumijevanja ovakvih aktivnosti djece može voditi ostvarivanju jedne nove koncepcije učenja i poučavanja, tj. kurikuluma ranog odgoja usklađenog s prirodom učenja djece. U radu je prikazana jedna etnografska studija slučaja, u kojoj se istražuje obrazovni potencijal samoorganiziranih aktivnosti djece tj. njihova povezanost s razvojem matematičkog mišljenja i učenja djece.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301761-1772 - Nove paradigme ranog odgoja (Maleš, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Edita Slunjski (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Slunjski, Edita
Mogućnosti razvoja matematičkog mišljenja i učenja u samoorganiziranim aktivnostima djece u vrtiću // Magistra Iadertina, 5 (2010), 89-101 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
Slunjski, E. (2010) Mogućnosti razvoja matematičkog mišljenja i učenja u samoorganiziranim aktivnostima djece u vrtiću. Magistra Iadertina, 5, 89-101.
@article{article, author = {Slunjski, Edita}, year = {2010}, pages = {89-101}, keywords = {Matemati\v{c}ko mi\v{s}ljenje djece, promatranje i prou\v{c}avanje djece, samoorganizirane aktivnosti, studija slu\v{c}aja}, journal = {Magistra Iadertina}, volume = {5}, issn = {1846-3606}, title = {Mogu\'{c}nosti razvoja matemati\v{c}kog mi\v{s}ljenja i u\v{c}enja u samoorganiziranim aktivnostima djece u vrti\'{c}u}, keyword = {Matemati\v{c}ko mi\v{s}ljenje djece, promatranje i prou\v{c}avanje djece, samoorganizirane aktivnosti, studija slu\v{c}aja} }
@article{article, author = {Slunjski, Edita}, year = {2010}, pages = {89-101}, keywords = {Mathematical Thinking of Children, Observing Children, Self-Organized Activities, Case Study}, journal = {Magistra Iadertina}, volume = {5}, issn = {1846-3606}, title = {Possibilities for Developing Mathematical Thinking and Learning in Self-Organized Activities of Preschool Children}, keyword = {Mathematical Thinking of Children, Observing Children, Self-Organized Activities, Case Study} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • MLA - Modern Language Abstracts
  • New York
  • USA OAIster
  • BASE-Bielefeld Academic Search Engine
  • ScientificCommons





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font