Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 511861

Konstrukcija kurikuluma ranog odgoja


Slunjski, Edita
Konstrukcija kurikuluma ranog odgoja // Deveti susret pedagoga Hrvatske - Pedagog kreator kurikuluma i kulture odgojno-obrazovne ustanove
Zadar, Hrvatska, 2011. (pozvano predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 511861 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Konstrukcija kurikuluma ranog odgoja
(Construction of Early Chidhood Education Curriculum)

Autori
Slunjski, Edita

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Skup
Deveti susret pedagoga Hrvatske - Pedagog kreator kurikuluma i kulture odgojno-obrazovne ustanove

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 11.04.2011. - 13.04.2011

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Kurikulum; rani odgoj I obrazovanje; kvalitativno istraživanje; uloga pedagoga
(Curriculum; Early Childhood Education; Qualitative Research; Role of the Pedagogue)

Sažetak
Kvalitetu odgoja i obrazovanja djeteta određuje cjelokupni kontekst njegova svakodnevnog življenja u vrtiću. Kompleksan i velikim dijelom nepredvidiv odgojno-obrazovni proces vrtića podloga je razvoja njegova kurikuluma, koji je dinamičan, otvoren i razvojan, tj. u stalnom nastajanju. Istraživanjem odgojno-obrazovne prakse u različitim vrtićima moguće je doći do nekih njezinih zajedničkih značajki, što može biti korisno za izgradnju teorije o kurikulumu. No, ni odgojno-obrazovna praksa različitih vrtića ni njihovi kurikulumi, ne mogu se razvijati unificirano. Kurikulum izranja iz kompleksne i dinamične odgojno–obrazovne prakse, koja je u svakom vrtiću jedinstvena i autentična. Riječ je o teorijskoj koncepciji koja se u praksi sukonstruira na temelju zajedničkog učenja, istraživanja i participacije svih sudionika odgojno-obrazovnog procesa i koja se u praksi kontinuirano provjerava, nadopunjuje i mijenja. Pedagog je svojevrstan katalizator cjeloživotnog učenja u vrtiću, jer u njemu potiče i podržava individualni i organizacijski razvoj, samoobnovu i kontinuiranu transformaciju odgojno–obrazovne prakse i konstruiranje kurikuluma. On je predvodnik pozitivnih promjena u vrtiću i nezamjenjiv sukreator kurikuluma.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301761-1772 - Nove paradigme ranog odgoja (Maleš, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Edita Slunjski (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Slunjski, Edita
Konstrukcija kurikuluma ranog odgoja // Deveti susret pedagoga Hrvatske - Pedagog kreator kurikuluma i kulture odgojno-obrazovne ustanove
Zadar, Hrvatska, 2011. (pozvano predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
Slunjski, E. (2011) Konstrukcija kurikuluma ranog odgoja. U: Deveti susret pedagoga Hrvatske - Pedagog kreator kurikuluma i kulture odgojno-obrazovne ustanove.
@article{article, author = {Slunjski, Edita}, year = {2011}, keywords = {Kurikulum, rani odgoj I obrazovanje, kvalitativno istra\v{z}ivanje, uloga pedagoga}, title = {Konstrukcija kurikuluma ranog odgoja}, keyword = {Kurikulum, rani odgoj I obrazovanje, kvalitativno istra\v{z}ivanje, uloga pedagoga}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Slunjski, Edita}, year = {2011}, keywords = {Curriculum, Early Childhood Education, Qualitative Research, Role of the Pedagogue}, title = {Construction of Early Chidhood Education Curriculum}, keyword = {Curriculum, Early Childhood Education, Qualitative Research, Role of the Pedagogue}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font