Pregled bibliografske jedinice broj: 510738
Životni ciklus Opel Merive na Hrvatskom tržištu
Životni ciklus Opel Merive na Hrvatskom tržištu, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb
CROSBI ID: 510738 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Životni ciklus Opel Merive na Hrvatskom tržištu
(Opel Meriva product lifecycl)
Autori
Buterin, Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet - Zagreb
Mjesto
Zagreb
Datum
19.04
Godina
2011
Stranica
62
Mentor
Ozretić Došen, Đurđana
Ključne riječi
automobilska industrija; koncept životni ciklus proizvoda; Opel
(automotive industry; product lifecycle; Opel)
Sažetak
Konceptom životnog ciklusa nastoji se prikazati putanja kretanja proizvoda od njegovog uvođenja na tržište, rasta i zauzimanja značajnog udjela na tržištu, pa do konačnog opadanja i povlačenja s tržišta, prema ostvarenoj prodaji i profitu. Svaka od navedenih faza životnog ciklusa proizvoda zahtijeva drugačije marketinške aktivnosti te omogućava marketinškim stručnjacima da predvide promjene koje nastaju u marketinškom okruženju. Koncept životnog ciklusa nije idealan model, već nailazi na brojne kritike koje su prvenstveno upućene na to da ne postoji logičan slijed faza te da je jako teško odrediti u kojoj se fazi nalazi određeni proizvod. Kritičari smatraju da je životni ciklus nekog proizvoda rezultat, a ne uzrok na osnovu kojeg poduzeće odabire određenu marketinšku strategiju. Putem prikaza koncepta životnog ciklusa automobila Opel Merive na hrvatskom tržištu, naglasit će se karakteristike marketinškog upravljanja po pojedinim fazama životnog ciklusa, opisati procesi donošenja važnih marketinških odluka i promjena u trenutku zasićenja tržišta i potrebe za novim, poboljšanim i unaprijeđenim proizvodom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija