Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 510738

Životni ciklus Opel Merive na Hrvatskom tržištu


Buterin, Sanja
Životni ciklus Opel Merive na Hrvatskom tržištu, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb


CROSBI ID: 510738 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Životni ciklus Opel Merive na Hrvatskom tržištu
(Opel Meriva product lifecycl)

Autori
Buterin, Sanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet - Zagreb

Mjesto
Zagreb

Datum
19.04

Godina
2011

Stranica
62

Mentor
Ozretić Došen, Đurđana

Ključne riječi
automobilska industrija; koncept životni ciklus proizvoda; Opel
(automotive industry; product lifecycle; Opel)

Sažetak
Konceptom životnog ciklusa nastoji se prikazati putanja kretanja proizvoda od njegovog uvođenja na tržište, rasta i zauzimanja značajnog udjela na tržištu, pa do konačnog opadanja i povlačenja s tržišta, prema ostvarenoj prodaji i profitu. Svaka od navedenih faza životnog ciklusa proizvoda zahtijeva drugačije marketinške aktivnosti te omogućava marketinškim stručnjacima da predvide promjene koje nastaju u marketinškom okruženju. Koncept životnog ciklusa nije idealan model, već nailazi na brojne kritike koje su prvenstveno upućene na to da ne postoji logičan slijed faza te da je jako teško odrediti u kojoj se fazi nalazi određeni proizvod. Kritičari smatraju da je životni ciklus nekog proizvoda rezultat, a ne uzrok na osnovu kojeg poduzeće odabire određenu marketinšku strategiju. Putem prikaza koncepta životnog ciklusa automobila Opel Merive na hrvatskom tržištu, naglasit će se karakteristike marketinškog upravljanja po pojedinim fazama životnog ciklusa, opisati procesi donošenja važnih marketinških odluka i promjena u trenutku zasićenja tržišta i potrebe za novim, poboljšanim i unaprijeđenim proizvodom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Đurđana Ozretić Došen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Buterin, Sanja
Životni ciklus Opel Merive na Hrvatskom tržištu, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb
Buterin, S. (2011) 'Životni ciklus Opel Merive na Hrvatskom tržištu', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Buterin, Sanja}, year = {2011}, pages = {62}, keywords = {automobilska industrija, koncept \v{z}ivotni ciklus proizvoda, Opel}, title = {\v{Z}ivotni ciklus Opel Merive na Hrvatskom tr\v{z}i\v{s}tu}, keyword = {automobilska industrija, koncept \v{z}ivotni ciklus proizvoda, Opel}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Buterin, Sanja}, year = {2011}, pages = {62}, keywords = {automotive industry, product lifecycle, Opel}, title = {Opel Meriva product lifecycl}, keyword = {automotive industry, product lifecycle, Opel}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font