Pregled bibliografske jedinice broj: 510071
(Na)učiti kako se uči (matematika)
(Na)učiti kako se uči (matematika) // Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike, 12 (2011), 45; 30-38 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 510071 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
(Na)učiti kako se uči (matematika)
(Learn how to learn mathematics)
Autori
Matijević, Milan
Izvornik
Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike (1332-3008) 12
(2011), 45;
30-38
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
učenje; matematika; samostalno učenje; metodika nastave matematike
(learning; independent learning; teaching mathematics; teaching methods)
Sažetak
Autor analizira probleme u nastavi matematike u osnovnim i srednjim školama. Na uzorku studenata učiteljkih studija (N=484) dobiven je podatak da je 46% ispitanika u prethodnom školovanju imalo fobiju od matematike i loša iskustva s nastavom matematike. Autor se posebno bavi pitanjem može li se naučiti samostalno učiti matematiku. Pritom upućuje nastavnike na proučavanje metodike nastave matematike koju njeguju Montessori učitelji te na metodičke preporuke poznatog mađaraskog matematičara Gyorgy Polia.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2271694-1697 - Nove obrazovne tehnologije i cjeloživotno obrazovanje (Matijević, Milan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb
Profili:
Milan Matijević
(autor)