Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 509958

Gerilla oglašavanje - kreativni i niskobudžetni alati u borbi protiv globalne krize


Lokas, Tonči-Ante
Gerilla oglašavanje - kreativni i niskobudžetni alati u borbi protiv globalne krize, 2011., diplomski rad, Grafički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 509958 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Gerilla oglašavanje - kreativni i niskobudžetni alati u borbi protiv globalne krize
(Gerillla marketing - creative and low-budget tool in the campaign against global crisis)

Autori
Lokas, Tonči-Ante

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
24.01

Godina
2011

Stranica
56

Mentor
Brozović, Maja

Ključne riječi
gerilla; oglašavanje; kreativnost; marketing; umjetnost
(guerilla; advertising; creativity; marketing; art)

Sažetak
Diplomski rad obrađuje temu Gerilla oglašavanja. Prvo je obrađena povijest oglašavanja kroz prikaz razvoja od početaka do današnjih dana. Mediji su kanali kroz koje se oglašavanje prenosi prema krajnjem korisniku gdje svaka vrsta medija ima svojesvrsne prednosi i mane, kao i svoje zakonitosti kojih se treba držati kako bi oglašavanje bilo uspješno i svrsishodno. Kreativnost je važan i neizostavan segment oglašavanja jer sublimira i oblikuje ideju u određenu i jedinstvenu poruku. Bez izrazite kreativnosti pojedinca ne bi bilo ni gerilla oglašavanja koje se upravo zasniva na nesvakidašnje kreativnim i izvedbenim rješenjima s kojima se diferencira od uobičajenih vidova oglašavanja. Gerilla oglašavanje ima svoje prednosti i nedostatke kao i instrumente kojima se koristi u primjeni. Gerilla oglašavanje je, doduše u manjoj mjeri, zastupljeno i u Hrvatskoj. Gerilla oglašavanje je dosta vezano te ga uspoređuju sa subkulturom i alternativnom umjetnošću.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
128-1281955-1960 - Evaluacija kvantitavnih i kvalitativnih kriterija procesa grafičke reprodukcije (Mrvac, Nikola, MZOS ) ( CroRIS)
128-1281955-1962 - Studij tehnoloških čimbenika grafičkog dizajna za sustavno unapređenje kvalitete (Zjakić, Igor, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Maja Brozović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lokas, Tonči-Ante
Gerilla oglašavanje - kreativni i niskobudžetni alati u borbi protiv globalne krize, 2011., diplomski rad, Grafički fakultet, Zagreb
Lokas, T. (2011) 'Gerilla oglašavanje - kreativni i niskobudžetni alati u borbi protiv globalne krize', diplomski rad, Grafički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Lokas, Ton\v{c}i-Ante}, year = {2011}, pages = {56}, keywords = {gerilla, ogla\v{s}avanje, kreativnost, marketing, umjetnost}, title = {Gerilla ogla\v{s}avanje - kreativni i niskobud\v{z}etni alati u borbi protiv globalne krize}, keyword = {gerilla, ogla\v{s}avanje, kreativnost, marketing, umjetnost}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Lokas, Ton\v{c}i-Ante}, year = {2011}, pages = {56}, keywords = {guerilla, advertising, creativity, marketing, art}, title = {Gerillla marketing - creative and low-budget tool in the campaign against global crisis}, keyword = {guerilla, advertising, creativity, marketing, art}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font