Pregled bibliografske jedinice broj: 509869
Stavovi prema darovitim učenicima, emocionalne kompetencije i zadovoljstvo učitelja uslijed procesa razdvajanja škole na dvije ustanove
Stavovi prema darovitim učenicima, emocionalne kompetencije i zadovoljstvo učitelja uslijed procesa razdvajanja škole na dvije ustanove // XVII. dani psihologije / Sorić, Izabela i sur. (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju, 2010. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 509869 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi prema darovitim učenicima, emocionalne kompetencije i zadovoljstvo učitelja uslijed procesa razdvajanja škole na dvije ustanove
(Attitudes towards gifted children, emotional competence and satisfaction of teachers in the process separation of schools in the two institutions)
Autori
Ivana Delač Horvatinčić ; Neda Pleić
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
XVII. dani psihologije
/ Sorić, Izabela i sur. - Zadar : Odjel za psihologiju, 2010
ISBN
978-953-7237-65-3
Skup
XVII. dani psihologije
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 27.05.2010. - 29.05.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
stavovi prema darovitim učenicima; razdvajanje škola
(attitudes toward gifted students; school segregation)
Sažetak
U istraživanju je sudjelovalo 82 učitelja osnovnih škola Don Lovre Katića iz Solina i Josipa Zorića iz Dugog Sela. Učitelji s pozitivnijim stavovima o programima za darovite imaju pozitivnije stavove o darovitima i procjenjuju višima svoje emocionalne kompetencije. Također, oni učitelji koji smatraju da su programi za darovite potrebni imaju veći rezultat na varijabli emocilonalnih kompetencija od onih koji to ne smatraju. Bolje svoje emocionalne kompetencije procjenjuju oni koji su pohađali edukaciju za rad s darovitima, a oni imaju i pozitivniji stav prema darovitima i programima za darovite učenike od učitelja koji nisu pohađali takve edukacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA