Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 509869

Stavovi prema darovitim učenicima, emocionalne kompetencije i zadovoljstvo učitelja uslijed procesa razdvajanja škole na dvije ustanove


Ivana Delač Horvatinčić; Neda Pleić
Stavovi prema darovitim učenicima, emocionalne kompetencije i zadovoljstvo učitelja uslijed procesa razdvajanja škole na dvije ustanove // XVII. dani psihologije / Sorić, Izabela i sur. (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju, 2010. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 509869 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi prema darovitim učenicima, emocionalne kompetencije i zadovoljstvo učitelja uslijed procesa razdvajanja škole na dvije ustanove
(Attitudes towards gifted children, emotional competence and satisfaction of teachers in the process separation of schools in the two institutions)

Autori
Ivana Delač Horvatinčić ; Neda Pleić

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
XVII. dani psihologije / Sorić, Izabela i sur. - Zadar : Odjel za psihologiju, 2010

ISBN
978-953-7237-65-3

Skup
XVII. dani psihologije

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 27.05.2010. - 29.05.2010

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
stavovi prema darovitim učenicima; razdvajanje škola
(attitudes toward gifted students; school segregation)

Sažetak
U istraživanju je sudjelovalo 82 učitelja osnovnih škola Don Lovre Katića iz Solina i Josipa Zorića iz Dugog Sela. Učitelji s pozitivnijim stavovima o programima za darovite imaju pozitivnije stavove o darovitima i procjenjuju višima svoje emocionalne kompetencije. Također, oni učitelji koji smatraju da su programi za darovite potrebni imaju veći rezultat na varijabli emocilonalnih kompetencija od onih koji to ne smatraju. Bolje svoje emocionalne kompetencije procjenjuju oni koji su pohađali edukaciju za rad s darovitima, a oni imaju i pozitivniji stav prema darovitima i programima za darovite učenike od učitelja koji nisu pohađali takve edukacije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA



Citiraj ovu publikaciju:

Ivana Delač Horvatinčić; Neda Pleić
Stavovi prema darovitim učenicima, emocionalne kompetencije i zadovoljstvo učitelja uslijed procesa razdvajanja škole na dvije ustanove // XVII. dani psihologije / Sorić, Izabela i sur. (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju, 2010. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
Ivana Delač Horvatinčić & Neda Pleić (2010) Stavovi prema darovitim učenicima, emocionalne kompetencije i zadovoljstvo učitelja uslijed procesa razdvajanja škole na dvije ustanove. U: Sorić, I. (ur.)XVII. dani psihologije.
@article{article, editor = {Sori\'{c}, I.}, year = {2010}, pages = {44}, keywords = {stavovi prema darovitim u\v{c}enicima, razdvajanje \v{s}kola}, isbn = {978-953-7237-65-3}, title = {Stavovi prema darovitim u\v{c}enicima, emocionalne kompetencije i zadovoljstvo u\v{c}itelja uslijed procesa razdvajanja \v{s}kole na dvije ustanove}, keyword = {stavovi prema darovitim u\v{c}enicima, razdvajanje \v{s}kola}, publisher = {Odjel za psihologiju}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, editor = {Sori\'{c}, I.}, year = {2010}, pages = {44}, keywords = {attitudes toward gifted students, school segregation}, isbn = {978-953-7237-65-3}, title = {Attitudes towards gifted children, emotional competence and satisfaction of teachers in the process separation of schools in the two institutions}, keyword = {attitudes toward gifted students, school segregation}, publisher = {Odjel za psihologiju}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font