Pregled bibliografske jedinice broj: 509651
Povezanost vršenja i doživljavanja elektroničkog nasilja sa samopoimanjem kod učenika sedmih i osmoh razreda osnovne škole
Povezanost vršenja i doživljavanja elektroničkog nasilja sa samopoimanjem kod učenika sedmih i osmoh razreda osnovne škole // 20.dani Ramira i Zorana Bujasa / Dinka Čorkalo Biruški i Tena Vukasović (ur.).
Zagreb, 2011. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 509651 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Povezanost vršenja i doživljavanja elektroničkog nasilja sa samopoimanjem kod učenika sedmih i osmoh razreda osnovne škole
(Relationship between exercise and experiencing electronic violence with an self-concept in seventh and eighth graders)
Autori
Povezanost vršenja i doživljavanja elektroničkog nasilja sa samopoimanjem kod učenika sedmih i osmoh razreda osnovne škole
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
20.dani Ramira i Zorana Bujasa
/ Dinka Čorkalo Biruški i Tena Vukasović - Zagreb, 2011
ISBN
978-953175-391-3
Skup
Međunarodni psihologijski znanstveni skup 20. dani Ramira i Zorana Bujasa
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 7.-9 travnja
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
elektoničko nasilje
(electronic violence)
Sažetak
Moderno doba školama je donijelo nove izazove u području prevencije nasilja i reagiranja na nj. internet i to primarno Fecebook, učenicima omogućava nove načine vršenja nasilja nad vršnjacima koje se najčešće iz virtualnog svijeta pernosi u školske klupe i obrnuto. praksa pokazuje da su posljedice elektroničkog nasilja jednako teške kao i posljedice drugih oblika nasilja, a kako je to relativno niv fenomen, pokazuje se potreba za njegovim sustavnim ispitivanjem. Cilj istraživanja bio je ispitati postoji li značajna povezanost između pojedinih aspekata sampopimanja, izloženosit elektroničkom nasilju te vršenja takvog oblika nasilja. pokazalo se da su vršenje i doživljavanje elektoničkog nasilja statistički značajno povezano, kao i aspekti samopoimanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb