Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 509651

Povezanost vršenja i doživljavanja elektroničkog nasilja sa samopoimanjem kod učenika sedmih i osmoh razreda osnovne škole


Povezanost vršenja i doživljavanja elektroničkog nasilja sa samopoimanjem kod učenika sedmih i osmoh razreda osnovne škole
Povezanost vršenja i doživljavanja elektroničkog nasilja sa samopoimanjem kod učenika sedmih i osmoh razreda osnovne škole // 20.dani Ramira i Zorana Bujasa / Dinka Čorkalo Biruški i Tena Vukasović (ur.).
Zagreb, 2011. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 509651 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Povezanost vršenja i doživljavanja elektroničkog nasilja sa samopoimanjem kod učenika sedmih i osmoh razreda osnovne škole
(Relationship between exercise and experiencing electronic violence with an self-concept in seventh and eighth graders)

Autori
Povezanost vršenja i doživljavanja elektroničkog nasilja sa samopoimanjem kod učenika sedmih i osmoh razreda osnovne škole

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
20.dani Ramira i Zorana Bujasa / Dinka Čorkalo Biruški i Tena Vukasović - Zagreb, 2011

ISBN
978-953175-391-3

Skup
Međunarodni psihologijski znanstveni skup 20. dani Ramira i Zorana Bujasa

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 7.-9 travnja

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
elektoničko nasilje
(electronic violence)

Sažetak
Moderno doba školama je donijelo nove izazove u području prevencije nasilja i reagiranja na nj. internet i to primarno Fecebook, učenicima omogućava nove načine vršenja nasilja nad vršnjacima koje se najčešće iz virtualnog svijeta pernosi u školske klupe i obrnuto. praksa pokazuje da su posljedice elektroničkog nasilja jednako teške kao i posljedice drugih oblika nasilja, a kako je to relativno niv fenomen, pokazuje se potreba za njegovim sustavnim ispitivanjem. Cilj istraživanja bio je ispitati postoji li značajna povezanost između pojedinih aspekata sampopimanja, izloženosit elektroničkom nasilju te vršenja takvog oblika nasilja. pokazalo se da su vršenje i doživljavanje elektoničkog nasilja statistički značajno povezano, kao i aspekti samopoimanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Povezanost vršenja i doživljavanja elektroničkog nasilja sa samopoimanjem kod učenika sedmih i osmoh razreda osnovne škole
Povezanost vršenja i doživljavanja elektroničkog nasilja sa samopoimanjem kod učenika sedmih i osmoh razreda osnovne škole // 20.dani Ramira i Zorana Bujasa / Dinka Čorkalo Biruški i Tena Vukasović (ur.).
Zagreb, 2011. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Povezanost vršenja i doživljavanja elektroničkog nasilja sa samopoimanjem kod učenika sedmih i osmoh razreda osnovne škole (2011) Povezanost vršenja i doživljavanja elektroničkog nasilja sa samopoimanjem kod učenika sedmih i osmoh razreda osnovne škole. U: Dinka Čorkalo Biruški i Tena Vukasović (ur.)20.dani Ramira i Zorana Bujasa.
@article{article, year = {2011}, pages = {86}, keywords = {elektoni\v{c}ko nasilje}, isbn = {978-953175-391-3}, title = {Povezanost vr\v{s}enja i do\v{z}ivljavanja elektroni\v{c}kog nasilja sa samopoimanjem kod u\v{c}enika sedmih i osmoh razreda osnovne \v{s}kole}, keyword = {elektoni\v{c}ko nasilje}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, year = {2011}, pages = {86}, keywords = {electronic violence}, isbn = {978-953175-391-3}, title = {Relationship between exercise and experiencing electronic violence with an self-concept in seventh and eighth graders}, keyword = {electronic violence}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font