Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 508812

Koautor - suradnik


Palić, Mirko
koautor - suradnik // Leksikon marketinga / Previšić, Jozo (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 01-01


CROSBI ID: 508812 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Koautor - suradnik
(Coauthor)

Autori
Palić, Mirko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni

Knjiga
Leksikon marketinga

Urednik/ci
Previšić, Jozo

Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2011

Raspon stranica
01-01

ISBN
978-953-6025-39-8

Ključne riječi
marketing

Sažetak
Leksikon marketinga, jedinstven je i značajan projekt za marketinšku struku nastao kao produkt grupe autora predvođenom urednikom prof.dr.sc. Jozom Previšićem, profesorom na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. Leksikon je namijenjen svima čiji je profesionalni interes usmjeren na marketinške i poslovne aktivnosti, bez obzira na to je li riječ o proizvodnji, uslugama, konzaltingu ili upravljanju poslovanjem poduzeća. Knjiga je rezultat zajedničkih napora 96 autora. Kriterij za uključivanje autora bilo je bavljenje određenim područjem marketinga ili srodnim disciplinama. Poštovano je načelo da svaki pojam ima inicijale autora. U leksikonu je obrađeno 3.313 pojmova na 917 stranica. Osim užeg područja marketinga, uključeni su i važni pojmovi iz drugih disciplina koje danas imaju neprijepornu važnost za razvoj i uspješnu primjenu strategija marketinga (trgovine, trgovačkog prava, informacijske tehnologije, turizma, računovodstva i ekonomike). U prilog je uvršten englesko-hrvatski rječnik svih pojmova koji su u leksikonu obrađeni s hrvatskim nazivom. Izdavač Leksikona je Ekonomski fakultet Zagreb.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mirko Palić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Palić, Mirko
koautor - suradnik // Leksikon marketinga / Previšić, Jozo (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 01-01
Palić, M. (2011) koautor - suradnik. U: Previšić, J. (ur.) Leksikon marketinga. Zagreb, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, str. 01-01.
@inbook{inbook, author = {Pali\'{c}, Mirko}, editor = {Previ\v{s}i\'{c}, J.}, year = {2011}, pages = {01-01}, keywords = {marketing}, isbn = {978-953-6025-39-8}, title = {koautor - suradnik}, keyword = {marketing}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Pali\'{c}, Mirko}, editor = {Previ\v{s}i\'{c}, J.}, year = {2011}, pages = {01-01}, keywords = {marketing}, isbn = {978-953-6025-39-8}, title = {Coauthor}, keyword = {marketing}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font