Pregled bibliografske jedinice broj: 508155
Rad s učenicima koji imaju poteškoće u nastavi matematike
Rad s učenicima koji imaju poteškoće u nastavi matematike // Stručni aktiv učitelja razredne nastave Koprivničko-križevačke županije
Kloštar Podravski, Hrvatska, 2011. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 508155 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Rad s učenicima koji imaju poteškoće u nastavi matematike
(Teaching students who have difficulties in mathematics)
Autori
Halusek, Vlado
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Skup
Stručni aktiv učitelja razredne nastave Koprivničko-križevačke županije
Mjesto i datum
Kloštar Podravski, Hrvatska, 23.03.2011
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
Matematika; učenje; poteškoće u nastavi matematike
(Mathematics; teaching; difficulties in mathematics)
Sažetak
Prezentiraju se najčešće pogreške koje čine učenici s poteškoćama u nastavi matematike. Također se nude prijedlozi za upješniji rad s takvim učenicima. Na temelju vlastitog iskustva nude se i originalna rješenja drugih problema koji se javljaju u pri radu s učenicima u osnovnoj školi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija