Pregled bibliografske jedinice broj: 507517
Kultura kao polazište u izradi nacionalnog kurikuluma
Kultura kao polazište u izradi nacionalnog kurikuluma // Peti međunarodni interdisciplinarni simpozijum "Susret kukltura" / Subotić, Ljiljana ; Živančević-Sekeruš, Ivana (ur.).
Novi Sad: Filozofski fakultet Univerziteta u Novom Sadu, 2010. str. 237-245 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 507517 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kultura kao polazište u izradi nacionalnog kurikuluma
(Culture as a starting point in national curriculum construction)
Autori
Hrvatić, Neven ; Sablić, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Peti međunarodni interdisciplinarni simpozijum "Susret kukltura"
/ Subotić, Ljiljana ; Živančević-Sekeruš, Ivana - Novi Sad : Filozofski fakultet Univerziteta u Novom Sadu, 2010, 237-245
ISBN
978-86-6065-040-7
Skup
Peti međunarodni interdisciplinarni simpozijum "Susret kultura"
Mjesto i datum
Novi Sad, Srbija, 01.12.2009
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
kultura; kurikulum; interkulturalni kurikulum; kulturna obilježja
(culture; curriculum; intercultural curriculum; culturalcharacteristics)
Sažetak
Različitost, višejezičnost i multikulturalizam postali su svakodnevica u našim školama. Zbog toga se interkulturalno obrazovanje ne ogleda samo u složenosti susreta različitih kultura, već i u upoznavanju s različitim kulturama. U obrazovnome sustavu osnovna polazišta pri izradi interkulturalnih sadržaja su nastavni planovi i programi, udžbenici, priručnici, izvannastavne aktivnosti i prije svega učitelji. Učenici, kao i roditelji i nastavnici trebaju biti osviješteni o svome nacionalnom i kulturnom identitetu, informirani o vlastitoj kulturi i znati je predstaviti kako bi se osjećali ravnopravni u susretu s različitim kulturama i uspostavljanju interkulturalne komunikacije na svim razinama. Na taj način postaju osjetljivi i otvoreni za razumijevanje i prihvaćanje različitih ljudi i različitih kultura.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301761-1769 - Interkulturalni kurikulum i obrazovanje na manjinskim jezicima (Hrvatić, Neven, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb