Pregled bibliografske jedinice broj: 507139
Strategije pisanja u teoriji i praksi učenja i usvajanja stranoga jezika
Strategije pisanja u teoriji i praksi učenja i usvajanja stranoga jezika // Individualizacija i diferencijacija u nastavi jezika i književnosti / Vučo, Julijana i Milatović, Biljana (ur.).
Nikšić: Filozofski fakultet Nikšić Univerziteta Crne Gore, 2009. str. 252-261 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 507139 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strategije pisanja u teoriji i praksi učenja i usvajanja stranoga jezika
(Writing strategies in the theory and practice of foreign language learning and acquisition)
Autori
Novogradec, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Individualizacija i diferencijacija u nastavi jezika i književnosti
/ Vučo, Julijana i Milatović, Biljana - Nikšić : Filozofski fakultet Nikšić Univerziteta Crne Gore, 2009, 252-261
ISBN
978-86-7798-037-5
Skup
Individualizacija i diferencijacija u nastavi jezika i književnosti
Mjesto i datum
Nikšić, Crna Gora, 19.06.2008. - 20.06.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
strategije pisanja; strani jezik; poučavanje strategija pisanja
(writing strategies; foreign language; teaching writing strategies)
Sažetak
Strategije učenja stranoga jezika dobri su pokazatelji kako se učenici približavaju novim zadacima i rješavanju nekih problema s kojima se susreću u procesu učenja i usvajanja stranoga jezika. Cilj je ovoga rada prikazati opće razmatranje strategija u sklopu teorije učenja stranoga jezika, s posebnim osvrtom na strategije pisanja, čija se problematika razmatra i analizira u stručnoj literaturi. Prikazat će se klasifikacije strategija pisanja, te će se kritički osvrnuti na relevantna istraživanja u tome području. Naglasak će se istovremeno staviti na poučavanje strategija pisanja učenika srednje škole, budući da je pisanje sastavaka i eseja važna sastavnica nacionalnih ispita u Republici Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski