Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 506534

Primjena suradničkog učenja u mješovitom obrazovnom okruženju


Batarelo Kokić, Ivana; Rukavina, Suzana
Primjena suradničkog učenja u mješovitom obrazovnom okruženju // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 25 (2011), 1; 24-34 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 506534 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena suradničkog učenja u mješovitom obrazovnom okruženju
(The implementation of collaborative learning in blended educational environment)

Autori
Batarelo Kokić, Ivana ; Rukavina, Suzana

Izvornik
Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) 25 (2011), 1; 24-34

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
suradničko učenje; mješovito obrazovno okruženje; asinkrone rasprave; akcijsko istraživanje
(collaborative learning; blended educationallearning environment; asynchronous discussions; action research)

Sažetak
U radu je prikazano akcijsko istraživanje o utjecaju primjene suradničkog učenja u mješovitom obrazovnom okruženju. U suvremenoj visokoškolskoj nastavi često se koristi mješovito obrazovno okruženje, sustav u kojem se zajedno koriste elektroničko učenje i tradicionalno poučavanje, uz sinkrone i asinkrone rasprave te susrete sudionika. Metoda suradničkog učenja aktivno je korištena tijekom jednog semestra u dodiplomskom kolegiju Pedagogija darovitih za studente pedagogije. Ovom metodom studenti su u manjim skupinama radili na ostvarivanju zajedničkog cilja. Istraživanjem se pokušalo odgovoriti na dva istraživačka pitanja. Prvo pitanje se odnosilo na mjeru i način ostvarivanja suradničkog učenja u mješovitom okruženju. Drugo istraživačko pitanje se odnosilo na učestalost viših razina učenja u suradničkim aktivnostima prema novoj Bloomovoj taksonomiji. Rezultati istraživanja su temeljeni na analizi forumskih rasprava koje su se odvijale na sustavu Moodle.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Ivana Batarelo Kokić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Batarelo Kokić, Ivana; Rukavina, Suzana
Primjena suradničkog učenja u mješovitom obrazovnom okruženju // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 25 (2011), 1; 24-34 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Batarelo Kokić, I. & Rukavina, S. (2011) Primjena suradničkog učenja u mješovitom obrazovnom okruženju. Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 25 (1), 24-34.
@article{article, author = {Batarelo Koki\'{c}, Ivana and Rukavina, Suzana}, year = {2011}, pages = {24-34}, keywords = {suradni\v{c}ko u\v{c}enje, mje\v{s}ovito obrazovno okru\v{z}enje, asinkrone rasprave, akcijsko istra\v{z}ivanje}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola : \v{c}asopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, volume = {25}, number = {1}, issn = {0044-4855}, title = {Primjena suradni\v{c}kog u\v{c}enja u mje\v{s}ovitom obrazovnom okru\v{z}enju}, keyword = {suradni\v{c}ko u\v{c}enje, mje\v{s}ovito obrazovno okru\v{z}enje, asinkrone rasprave, akcijsko istra\v{z}ivanje} }
@article{article, author = {Batarelo Koki\'{c}, Ivana and Rukavina, Suzana}, year = {2011}, pages = {24-34}, keywords = {collaborative learning, blended educationallearning environment, asynchronous discussions, action research}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola : \v{c}asopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, volume = {25}, number = {1}, issn = {0044-4855}, title = {The implementation of collaborative learning in blended educational environment}, keyword = {collaborative learning, blended educationallearning environment, asynchronous discussions, action research} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • MLA International Bibliography
  • EBSCO Publishing





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font