Pregled bibliografske jedinice broj: 506534
Primjena suradničkog učenja u mješovitom obrazovnom okruženju
Primjena suradničkog učenja u mješovitom obrazovnom okruženju // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 25 (2011), 1; 24-34 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 506534 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena suradničkog učenja u mješovitom obrazovnom okruženju
(The implementation of collaborative learning in blended educational environment)
Autori
Batarelo Kokić, Ivana ; Rukavina, Suzana
Izvornik
Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) 25
(2011), 1;
24-34
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
suradničko učenje; mješovito obrazovno okruženje; asinkrone rasprave; akcijsko istraživanje
(collaborative learning; blended educationallearning environment; asynchronous discussions; action research)
Sažetak
U radu je prikazano akcijsko istraživanje o utjecaju primjene suradničkog učenja u mješovitom obrazovnom okruženju. U suvremenoj visokoškolskoj nastavi često se koristi mješovito obrazovno okruženje, sustav u kojem se zajedno koriste elektroničko učenje i tradicionalno poučavanje, uz sinkrone i asinkrone rasprave te susrete sudionika. Metoda suradničkog učenja aktivno je korištena tijekom jednog semestra u dodiplomskom kolegiju Pedagogija darovitih za studente pedagogije. Ovom metodom studenti su u manjim skupinama radili na ostvarivanju zajedničkog cilja. Istraživanjem se pokušalo odgovoriti na dva istraživačka pitanja. Prvo pitanje se odnosilo na mjeru i način ostvarivanja suradničkog učenja u mješovitom okruženju. Drugo istraživačko pitanje se odnosilo na učestalost viših razina učenja u suradničkim aktivnostima prema novoj Bloomovoj taksonomiji. Rezultati istraživanja su temeljeni na analizi forumskih rasprava koje su se odvijale na sustavu Moodle.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- MLA International Bibliography
- EBSCO Publishing