Pregled bibliografske jedinice broj: 506334
Kemija u vrtiću - radionica za djecu predškolske dobi
Kemija u vrtiću - radionica za djecu predškolske dobi // XXII. hrvatski skup kemičara i kemijskih inženjera ; mini simpozij : međunarodna godina kemije 2011 : knjiga sažetaka = XXII. Croatian Meeting of Chemists and Chemical Engineers ; mini symposium : international year of chemistry 2011 : book of abstracts / Tomašić, Vesna ; Maduna Valkaj, Karolina (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo kemijskih inženjera i tehnologa (HDKI), 2011. str. 72-72 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 506334 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kemija u vrtiću - radionica za djecu predškolske dobi
(Chemistry in the kindergarden - workshop for preschool children)
Autori
Cinčić, Dominik ; Pravica, Mirta ; Stilinović, Vladimir ; Đilović, Ivica ; Meštrović, Sanja ; Maričić, Nikolina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
XXII. hrvatski skup kemičara i kemijskih inženjera ; mini simpozij : međunarodna godina kemije 2011 : knjiga sažetaka = XXII. Croatian Meeting of Chemists and Chemical Engineers ; mini symposium : international year of chemistry 2011 : book of abstracts
/ Tomašić, Vesna ; Maduna Valkaj, Karolina - Zagreb : Hrvatsko društvo kemijskih inženjera i tehnologa (HDKI), 2011, 72-72
ISBN
978-953-6894-42-0
Skup
Skup hrvatskih kemičara i kemijskih inženjera (22 ; 2011)
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 13.02.2011. - 16.02.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
radionica ; vrtić ; kemija
(workshop ; kindergarden ; chemistry)
Sažetak
U najranijoj dobi samo igra potiče ljudsko biće na korištenje svojeg tijela, osjetila i emocija, da razvije sposobnost mišljenja, razumijevanja i inteligencije. Učenje otkrivanjem koje se zasniva se na vlastitom iskustvu i koje polazi od uočavanja i definiranja problema preko vlastite aktivnosti do pronalaženja rješenja u biti je osobina s kojom se rodimo. U godinama predškolskog razdoblja u djetetovoj igri sve više počinje dominirati njegova sposobnost izmišljanja, zamišljanja i razmišljanja te je dovoljno razvijena motorika tijela i spretnost. S obzirom da se učenje otkrivanjem može primijeniti na svim razinama obrazovanja, a ono se zasniva na pokusu (kojeg djeca izvode sami ili grupno), osmišljena je radionica za djecu predškolske dobi. Odabrani su prikladni pokusi temeljem kojih je moguće djeci približiti pojave koje se događaju u njihovoj svakodnevnici i potaknuti interes za promatranjem i proučavanjem svoje okolice. Tridesetak djece podijeljeno je u pet grupa. Napravljeni su sljedeći demonstracijski i grupni pokusi: 1. Kuhanje čaja i promjena njegove boje uslijed dodavanja limunova soka. 2. Filtracija prljave vode (smjesa vode i prljavštine koja je metlom sakupljena u hodniku vrtića). 3. Destilacija čaja. 4. Igra s bojama, kapalicom, tikvicama i čašama (vodene otopine kiselobaznih indikatora te vodene otopine limunske kiseline i sapunice). 5. Smrzavanje vode golim rukama (kristalizacija natrijevog acetata). 6. Voda koja može zapaliti vatru (reakcija vode sa smjesom cinka, amonijevog nitrata i amonijevog klorida).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kemija
POVEZANOST RADA
Projekti:
119-1193079-3069 - Novi organski i koordinacijski spojevi - sinteza i suodnos struktura-svojstvo (Kaitner, Branko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb