Pregled bibliografske jedinice broj: 506106
Igra - učenje u socijalnim interakcijama
Igra - učenje u socijalnim interakcijama // Učiti zajedno s djecom - učiti / Slunjski, Edita (ur.).
Čakovec: Dječji vrtić ; Visoka učiteljska škola, 2000. str. 97-101 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 506106 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Igra - učenje u socijalnim interakcijama
(The Game - Learning in Social Interactions)
Autori
Mlinarević, Vesnica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Učiti zajedno s djecom - učiti
/ Slunjski, Edita - Čakovec : Dječji vrtić ; Visoka učiteljska škola, 2000, 97-101
Skup
Učiti zajedno s djecom - učiti
Mjesto i datum
Čakovec, Hrvatska, 03.05.2000. - 05.05.2000
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
kvaliteta predškolskih programa; odgojitelj kao refleksivni praktičar
Sažetak
U radu se analizira kvaliteta predškolskih programa, preispitivanje i promišljanje odgojiteljeve prakse u svjetlu najnovijih istraživanja i znanja o djetetovu razvoju i učenju, . Humanističko-razvojna koncepcija pretpostavlja okružje koje unapređuje tjelesni, socijalni, emocionalni i spoznajni razvoj djeteta, a odgojitelji ga kreiraju za učenje novih djetetovih iskustava kroz igru. Svako dijete jedinstvena je osoba s individualnim obrascem i vremenom rasta i razvoja, pa kurikulum i interakcije s odraslima odgovaraju individualnim razlikama glede interesa, sposobnosti i mogućnosti djeteta u procesima igre - aktivnog učenja. Kurikulum i interakcija odraslih i djeteta odgovara individualnim različitostima svakog djeteta i treba ga prilagoditi djetetovim razvojnim sposobnostima i interesima. To je interpersonalna komunikacija, puna promišljanja i akcija, a u tom procesu subjekti djelujući i učeći jedni s drugima, mijenjaju sebe i okruženje, kroz osobni rast i razvoj. Socijalna iskustva u prvih šest godina života osiguravaju temelje na kojima počivaju svi budući odnosi. Zadovoljavajući odnosi s vršnjacima osiguravaju kontekste za široki raspon socijalnih i intelektualnih poticaja, izazova i učenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Vesnica Mlinarević
(autor)