Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 506106

Igra - učenje u socijalnim interakcijama


Mlinarević, Vesnica
Igra - učenje u socijalnim interakcijama // Učiti zajedno s djecom - učiti / Slunjski, Edita (ur.).
Čakovec: Dječji vrtić ; Visoka učiteljska škola, 2000. str. 97-101 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 506106 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Igra - učenje u socijalnim interakcijama
(The Game - Learning in Social Interactions)

Autori
Mlinarević, Vesnica

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Učiti zajedno s djecom - učiti / Slunjski, Edita - Čakovec : Dječji vrtić ; Visoka učiteljska škola, 2000, 97-101

Skup
Učiti zajedno s djecom - učiti

Mjesto i datum
Čakovec, Hrvatska, 03.05.2000. - 05.05.2000

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
kvaliteta predškolskih programa; odgojitelj kao refleksivni praktičar

Sažetak
U radu se analizira kvaliteta predškolskih programa, preispitivanje i promišljanje odgojiteljeve prakse u svjetlu najnovijih istraživanja i znanja o djetetovu razvoju i učenju, . Humanističko-razvojna koncepcija pretpostavlja okružje koje unapređuje tjelesni, socijalni, emocionalni i spoznajni razvoj djeteta, a odgojitelji ga kreiraju za učenje novih djetetovih iskustava kroz igru. Svako dijete jedinstvena je osoba s individualnim obrascem i vremenom rasta i razvoja, pa kurikulum i interakcije s odraslima odgovaraju individualnim razlikama glede interesa, sposobnosti i mogućnosti djeteta u procesima igre - aktivnog učenja. Kurikulum i interakcija odraslih i djeteta odgovara individualnim različitostima svakog djeteta i treba ga prilagoditi djetetovim razvojnim sposobnostima i interesima. To je interpersonalna komunikacija, puna promišljanja i akcija, a u tom procesu subjekti djelujući i učeći jedni s drugima, mijenjaju sebe i okruženje, kroz osobni rast i razvoj. Socijalna iskustva u prvih šest godina života osiguravaju temelje na kojima počivaju svi budući odnosi. Zadovoljavajući odnosi s vršnjacima osiguravaju kontekste za široki raspon socijalnih i intelektualnih poticaja, izazova i učenja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Vesnica Mlinarević (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Mlinarević, Vesnica
Igra - učenje u socijalnim interakcijama // Učiti zajedno s djecom - učiti / Slunjski, Edita (ur.).
Čakovec: Dječji vrtić ; Visoka učiteljska škola, 2000. str. 97-101 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Mlinarević, V. (2000) Igra - učenje u socijalnim interakcijama. U: Slunjski, E. (ur.)Učiti zajedno s djecom - učiti.
@article{article, author = {Mlinarevi\'{c}, Vesnica}, editor = {Slunjski, E.}, year = {2000}, pages = {97-101}, keywords = {kvaliteta pred\v{s}kolskih programa, odgojitelj kao refleksivni prakti\v{c}ar}, title = {Igra - u\v{c}enje u socijalnim interakcijama}, keyword = {kvaliteta pred\v{s}kolskih programa, odgojitelj kao refleksivni prakti\v{c}ar}, publisher = {Dje\v{c}ji vrti\'{c} ; Visoka u\v{c}iteljska \v{s}kola}, publisherplace = {\v{C}akovec, Hrvatska} }
@article{article, author = {Mlinarevi\'{c}, Vesnica}, editor = {Slunjski, E.}, year = {2000}, pages = {97-101}, keywords = {kvaliteta pred\v{s}kolskih programa, odgojitelj kao refleksivni prakti\v{c}ar}, title = {The Game - Learning in Social Interactions}, keyword = {kvaliteta pred\v{s}kolskih programa, odgojitelj kao refleksivni prakti\v{c}ar}, publisher = {Dje\v{c}ji vrti\'{c} ; Visoka u\v{c}iteljska \v{s}kola}, publisherplace = {\v{C}akovec, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font